لوکاشنکو: غرب برای حمله به بلاروس و روسیه آماده شده بود

© Sputnik / The Press Service of the President of the Republic of Belarus /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاشنکو: غرب برای حمله به بلاروس و روسیه آماده شده بود
لوکاشنکو: غرب برای حمله به بلاروس و روسیه آماده شده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور بلاروس، بیان داشت: اطلاعاتی وجود دارد، که چندین گردان ضد هوایی و موشکی در اوکراین برای حمله به نیروهای روسی مستقر در بلاروس آماده شده بودند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس، گفت که حقایقی وجود دارد که به آمادگی احتمالی غرب برای حمله به مینسک و مسکو اشاره می کند.
همانطور که لوکاشنکو خاطرنشان کرد، تحت عنوان حل مشکل بحران مهاجرت در کشورهای همسایه، گروهی از نیروها برای پوشش مرزها از عبور غیرقانونی مهاجران ایجاد شده و نیروهای مسلح اوکراین به منظور آماده سازی عملیات "پالسیه" برای عملیات در جهت بلاروس آغاز کردند.
به گفته وی، پس از آن رزمایش "کولاک ۲۰۲۲" در اوکراین آغاز شد و تعصب علیه شهروندان بلاروسی که به اوکراین مهاجرت می کردند، آشکار شد.
خبرگزاری بلتا به نقل از لوکاشنکو گفت: همه اینها در پس زمینه هیستری اطلاعاتی، اتهامات دور از ذهن مبنی بر تدارک تجاوز از سوی بلاروس است. در مجموع، همه این حقایق به وضوح نشان از آمادگی احتمالی غرب برای تجاوز به بلاروس و روسیه دارد.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала