F-35 های آمریکایی وارد لیتوانی شدند

© Photo / Pixabay / SkeezeF-35 های آمریکایی وارد لیتوانی شدند
F-35 های آمریکایی وارد لیتوانی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
اشتراک
هواپیمای اف-35 ارتش آمریکا وارد لیتوانی شد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام وزارت دفاع لیتوانی، هواپیمای نظامی F-35 آمریکا وارد لیتوانی شد.
"در لیتوانی، در 24 فوریه، هواپیماهای نظامی F-35 آمریکایی در پایگاه هوایی نیروی هوایی ارتش لیتوانی در Siauliai، جایی که نیروهای نظامی اضافی ایالات متحده در آن مستقر هستند، فرود آمدند. در پاسخ به وضعیت امنیتی فعلی، ایالات متحده نیز اقدام کرده است. یک تصمیم مهم و ضروری - چرخش گردان سنگین "3-66 زره" در لیتوانی ادامه دارد."
82-я воздушно-десантная дивизия США в Польше - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
لشکر 82 هوابرد ایالات متحده در لهستان
آرویداس آنوسوسکاس، وزیر دفاع لیتوانی، آن را "واکنش کافی ایالات متحده به جنگ آغاز شده در همسایگی" خواند. سرویس مطبوعاتی به نقل از او گفت: ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا حضور نظامی دائمی آمریکا در لیتوانی داشته باشیم.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح پنجشنبه اعلام کرد که در مورد عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین تصمیم گرفته است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان روسیه گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала