افزایش چشمگیر کاربران تلگرام، فقط در ۷۲ ساعت ۲۵ میلیون کاربر جدید

© Flickr / TechCrunchافزایش چشمگیر کاربران تلگرام، فقط در ۷۲ ساعت ۲۵ میلیون کاربر جدید
افزایش چشمگیر کاربران تلگرام، فقط در ۷۲ ساعت ۲۵ میلیون کاربر جدید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در هفته اول ژانویه، تلگرام از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه پیشی گرفت و پس از آن رشد مداوم داشت.

به گزارش اسپوتنیک، پاول دورف موسس تلگرام در کانال تلگرامی خود نوشت: فقط در ۷۲ ساعت گذشته ۲۵ میلیون کاربر جدید به تلگرام پیوستند. این کاربران جدید از سراسر جهان ۳۸ درصد از آسیا، ۲۷ درصد از اروپا، ۲۱ درصد از آمریکای لاتین و ۸ درصد از شمال آفریقا و خاورمیانه پیوسته اند.

واتس آپ سکوتش درباره جنجال بروزرسانی را شکست - اسپوتنیک ایران
واتس آپ سکوتش درباره جنجال بروزرسانی را شکست

این نسبت به سال گذشته که هر روز ۱.۵ میلیون کاربر جدید در آن ثبت نام می کردند، افزایش قابل توجهی دارد.

پاول دورف موسس تلگرام اظهار داشت: ما در طول ۷ سال سابقه محافظت از حریم خصوصی کاربر، بارگیری های زیادی داشته ایم. ولی این دفعه متفاوت است؛ افراد دیگر نمی خواهند حریم خصوصی خود را با خدمات رایگان عوض کنند. آنها دیگر نمی خواهند در انحصارات فناوری گروگان گرفته شوند، به نظر می رسد که فکر می کنند می توانند با هر چیزی کنار بیایند، تا زمانی که برنامه های آنها دارای تعداد قابل توجهی از کاربران باشد.

وی افزود: تلگرام با نیم میلیارد کاربر فعال و شتاب رشد، بزرگترین پناهگاه کسانی است که به دنبال بستر ارتباطی متعهد به حفظ حریم خصوصی و امنیت هستند. ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. ما شما را ناامید نمی کنیم.

دروف تصریح کرد: شما که در چند سال گذشته از تلگرام استفاده کرده اید، می دانید که هم در امر دفاع از داده های خصوصی و هم در بهبود برنامه های خود، ثابت قدم بوده ایم. برای آن دسته از شما که به تازگی عضو شده اید و فکر می کنید تلگرام مخفف چه چیزی است، می خواهم پست خود را از سال ۲۰۱۸ نقل کنم: شما کاربران ما، تنها اولویت ما بوده و خواهید بود. برخلاف سایر برنامه های معروف، تلگرام سهامداران یا تبلیغاتی ندارد که بتواند با آن گزارش کند. ما با بازاریاب ها، استخراج کنندگان داده یا آژانس های دولتی معامله نمی کنیم. از روزی که در آگوست ۲۰۱۳ راه اندازی کردیم، بایتی اطلاعات خصوصی کاربران خود را برای اشخاص ثالث فاش نکرده ایم.

ما از این طریق کار می کنیم زیرا تلگرام را به عنوان یک سازمان یا برنامه در نظر نمی گیریم. از نظر ما، تلگرام یک ایده است؛ این ایده است که همه در این کره خاکی حق دارند آزاد باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала