ايران، محور اصلى مذاكرات قريب‌الوقوع نتانياهو و پوتين

© Sputnik / Sergey Guneevايران، محور اصلى مذاكرات قريب‌الوقوع نتانياهو و پوتين
ايران، محور اصلى مذاكرات قريب‌الوقوع نتانياهو و پوتين - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو از مذاكرات قريب‌الوقوع خود با ولادیمیر پوتین با محوریت موضوع ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه منتشر شده توسط دفتر نخست وزیر اسرائیل آمده است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز چهارشنبه اعلام کرده است که در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتظار دارد که مسائل منطقه‌ای، ارتباط با ایران و همکاری نظامی بین دو کشور را مورد بررسی قرار دهد.

پناه بردن به اسرائیل از ترس ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پناه بردن به اسرائیل از ترس ایران

نخست وزیر اسرائیل یادآور شد: روز چهارشنبه، من در مسکو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار خواهم کرد. ما قبل از این جلسه یک گفتگو اولیه تلفنی داشتیم و البته مسائل مربوط به ایران یکی از بخش های اولویتدار گفتگو ما بود. ما در مورد آن موافقت کردیم. من با وی (ولادیمیر پوتین) درباره مسائل منطقه ای و تهاجم ایران به مذاکره خواهم پرداخت.
به گفته نتانیاهو، او همچنین انتظار دارد که در مورد همکاری نظامی میان دو کشور نیز بحث و گفتگو کند. وی در ادامه می‌افزاید: ما همچنین در مورد تقویت سازوکارهای بین ارتش اسرائیل و ارتش روسیه به منظور حفظ ثبات و جلوگیری از اصطکاک های غیر ضروری در منطقه صحبت خواهیم کرد.
نخست وزیر اسراییل مذاکرات آینده با رئیس جمهور روسیه را "مهم برای امنیت، برای ارتش اسرائیل و برای کل کشور" اعلام کرد.
چنین اظهاراتی را نخست وزیر اسرائیل در نشست هفتگی دولت بیان نمود. او همچنین وعده داد که اسرائیل همچنان با تلاش های ایران برای دست آوردن جای پا در سوریه مقابله کند.
نتانیاهو در ادامه افزود:من پیامی روشن برای رژیم ایران دارم که خواهان نابودی اسرائیل است. اسرائیل همچنان به اقدامات لازم جهت جلوگیری از تقویت ارتش ایران در سوریه ادامه خواهد داد ".
لازم به ذکر است که پیش از این سرویس مطبوعاتی سفارت اسرائیل در فدراسیون روسیه از ملاقات بنیامین نتانیاهو با ولادیمیر پوتین در 27ام فوریه در مسکو خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала