- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پسکوف معتقد است که در مذاکرات صلح باید وضعیت جبهه نبرد را مد نظر قرار گیرد

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги России и Украины в зале, где пройдут переговоры روسیه اوکراین
Флаги России и Украины в зале, где пройдут переговоры روسیه اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2024
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، اینکه در طرح احتمالی مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت انتخاب مجدد او برای کشاندن کی یف به میز مذاکره باید وضعیت جبهه نبرد را مد نظر داشته باشند.
رویترز امروز سه‌شنبه گزارش داد که مشاوران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در صورت انتخاب مجدد او، طرحی را برای سوق دادن اوکراین به سمت مذاکرات صلح با روسیه ارائه کرده‌اند که در صورت عدم موفقیت، حمایت نظامی آمریکا از کی یف از بین خواهد رفت.
پسکوف به رویترز گفت: "ارزش هر طرحی در تفاوت های ظریف و در نظر گرفتن واقعیت های روی زمین نهفته است. ما دقیقاً نمی دانیم در مورد چه برنامه ای صحبت می کنیم یا چه برنامه ای را ارائه می دهند. ما همچنان برای مذاکره آماده هستیم و برای ارزیابی این طرح، ابتدا باید با آن آشنا شویم."
پسکوف همچنین خاطرنشان کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اخیراً پیشنهادات صلحی را ارائه کرد که "نه از سوی غرب و نه از سوی اوکراین پذیرفته نشده است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала