در غرب افشا کردند که درگیری در اوکراین چگونه پایان خواهد یافت

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthدر غرب افشا کردند که درگیری در اوکراین چگونه پایان خواهد یافت
در غرب افشا کردند که درگیری در اوکراین چگونه پایان خواهد یافت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2024
اشتراک
یکی از مقامات سابق غربی که زیاد به اوکراین بسفر می کند، به مجله اسپکتیتور گفت که بسیاری در غرب چگونگی پایان درگیری در اوکراین را درک می کنند، آنها معتقدند که حل و فصل درگیری به معنای عدم پیوستن کی یف به ناتو و موافقت با آتش بس در امتداد خطوط کنترل موجود است.
به گزارش اسپوتنیک، این مقام سابق اظهار داشت: "به‌طور باورنکردنی واضح است که این جنگ چگونه پایان خواهد یافت: آتش‌بس در امتداد خط کنترل به علاوه تضمین‌های امنیتی برای کی یف بدون عضویت کامل در ناتو. بدون صرفنظر کردن رسمی از اراضی. اوکراین مانند قبرس خواهد شد، عضو اتحادیه اروپا که تقسیم خود را به رسمیت نمی‌شناسد".
این مجله معتقد است که همه کشورها در حال آماده شدن برای موضع "پیش از صلح" هستند، از جمله اولاف شولز، صدراعظم آلمان که اخیراً اشاره کرد که درگیری باید در نشست احتمالی بعدی سران پایان یابد.
 Ukraine's President Volodymyr Zelensky (C) looks at papers as he attends a plenary session at the Summit on peace in Ukraine, at the luxury Burgenstock resort, near Lucerne, on June 16, 2024. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2024
گزارش و تحلیل
رسانه: کمپین تبلیغاتی اوکراین کارساز نشد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 14 ژوئن، یک روز قبل از آغاز کنفرانس در سوئیس، آمادگی خود را برای مذاکرات صلح آمیز برای حل بحران اوکراین اعلام کرد و شرایط لازم برای این امر را: وضعیت بی طرف، غیر متعهد و غیر هسته ای اوکراین ، نازی زدایی و غیر نظامی کردن آن، خروج نیروها از مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک و استان های خرسون و زاپاروژیه در محدوده اداری آنها در سال 1991 نامید. همچنین، به گفته رهبر روسیه، غرب در چهارچوب حل ئ فصل صلح آمیز درگیری باید تمامی تحریم ها علیه روسیه را لغو کند. در عین حال، رهبر روسیه گفت که صحبت درباره توقف درگیری نیست بلکه پایان کامل است. پوتین اضافه کرد که وضعیت در خط تماس نظامی به تغییر به ضرر کیف ادامه خواهد داد و پس از آن شرایط روسیه ممکن است از قبل متفاوت باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала