کامالا هریس قبل از پایان کنفرانس مربوط به اوکراین، سوئیس را ترک کرد

© AP Photo / Susan WalshВице-президент Камала Харрис выступает перед президентом Джо Байденом на мероприятии в Манассасе, США
Вице-президент Камала Харрис выступает перед президентом Джо Байденом на мероприятии в Манассасе, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2024
اشتراک
به گزارش نیویورک تایمز، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا، قبل از پایان کنفرانس مربوط به موضوع اوکراین، سوئیس را ترک کرد.
نیویورک تایمز گزارش داد:"هریس شامگاه شنبه به واشنگتن بازمی‌گردد، اما سالیوان اعلام داشت که همچنان برای تدوین یک راهبرد در مورد راه‌حل‌هایی عملی به منظور حمایت از امنیت هسته‌ای، انرژی و غذایی اوکراین باقی خواهد ماند."
لازم به ذکر است که 15 و 16 ژوئن، در نزدیکی شهر لوسرن، در اقامتگاه بورگنستاک در سوئیس کنفرانسی درباره اوکراین برگزار می شود. 92 کشور و 55 رئیس دولت و همچنین هشت سازمان از جمله اتحادیه اروپا، شورای اروپا و سازمان ملل مشارکت خود را در این رویداد تایید کردند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل، در این کنفرانس شرکت نمی کنند. سوئیس برای روسیه دعوت نامه ای جهت شرکت در این نشست ارسال نکرد. کرملین پیشتر اعلام کرده بود که جستجوی گزینه‌هایی برای حل و فصل اوضاع در مناقشه اوکراین بدون مشارکت روسیه کاملاً غیرمنطقی و بیهوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала