وزیر اقتصاد اوکراین: بیش از نیمی از شرکت های ما با کمبود نیروی کار مواجه هستند

Предположительно взрыв на Львовской ТЭЦ
Предположительно взрыв на Львовской ТЭЦ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2024
اشتراک
یولیا سویریدنکو، وزیر اقتصاد اوکراین گفت که بیش از نیمی از شرکت های اوکراینی و به عبارتی 57 درصد با کمبود نیروی کار مواجه هستند.
یولیا سویریدنکو، وزیر اقتصاد اوکراین در کنفرانسی در مورد بازسازی اوکراین در برلین گفت: "ما در مورد این واقعیت گفتگو کردیم، اینکه 57 درصد از شرکت های اوکراینی با مشکلات و کمبود نیروی کار مواجه هستند."
پیش از این، یولیا سویریدنکو گفته بود که بسیج نیروی کاری متخصص برای پیوستن به نیروهای مسلح اوکراین به یکی از چالش های جدی برای اقتصاد کشور تبدیل شده است، دولت برای جبران کمبود نیروی کار در نظر دارند زنان را برای مشاغلی که معمولاً مردانه در نظر گرفته می شوند، به خدمت گیرند.
از 24 فوریه 2022 رژیم حکومت نظامی در اوکراین برقرار شده است، روز بعد ولادیمیر زلنسکی فرمان بسیج عمومی را امضا کرد. خروج مردان 18 تا 60 ساله از اوکراین در دوران حکومت نظامی ممنوع است.
در ماه اکتبر، مجله تایم به نقل از یکی از دستیاران زلنسکی گزارش داد که صفوف سربازان اوکراینی به قدری کم شده است که دفاتر ثبت نام نظامی مجبور شده اند افرادی را که میانگین سنی آنها 43 سال بوده است، به خدمت بگیرند.
نیویورک تایمز قبلا گزارش داده بود که اوکراین به دنبال جذب زنان بیشتر به ارتش است، که نشان دهنده خسارات عظیم در نیروهای مسلح اوکراین است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала