- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله ارتش روسیه به محل های استقرار هواپیماها و زیرساخت های نیروی هوایی اوکراین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر حمله ارتش روسیه به محل استقرار هواپیماها و زیرساخت های نیروی هوایی اوکراین
حمله ارتش روسیه به محل استقرار هواپیماها و زیرساخت های نیروی هوایی اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اطلاع داد که نیروهای مسلح روسیه صبح امروز به محل استقرار هواپیماها و زیرساخت های نیروی هوایی اوکراین حمله گروهی کردند.
به گزارش اسپوتنیک همچنین یک نقطه استقرار موقت برای مزدوران خارجی، سایت‌های آموزشی برای استفاده از قایق‌های بدون سرنشین، و انبارهای مهمات و مواد منفجره مورد هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه همچنین گزارش داد یگان‌های گروه غرب وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشیده‌اندو نیروهای مسلح اوکراین بیش از 500 نظامی را از دست داده‌اند.
در دنباله اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است پرسنل ارتش روسیه از گروه شمال به پیشروی خود در عمق پدافند دشمن ادامه دادند و پنج تیپ اوکراینی را در مناطق هفت شهرک در استان خارکف شکست دادند.
Vladímir Putin
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2024
رایزنی پوتین با وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش روسیه
یگان‌های گروه غرب ارتش وضعیت خود را در خط مقدم جبهه بهبود بخشیده‌اند و نیروهای مسلح اوکراین بیش از 500 سرباز خود را از دست دادند.
نیروهای اوکراینی در 24 ساعت گذشته 115 سرباز را در منطقه تحت مسئولیت گروه "شرق" نیروهای مسلح روسیه از دست داده اند.
وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه گزارش داد یگان‌های گروه "مرکز" ارتش روسیه موقعیت تاکتیکی خود را در طول 24 ساعت بهبود دادند، هفت ضدحمله گروه‌های تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را دفع کردند و دشمن تا 350 پرسنل نظامی خود را از دست داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала