گزارش و تحلیل

نادری به اسپوتنیک: ایران و روسیه با تروریسم رسانه ای روبرو هستند

© Sputnik / Владимир Астапковичعلی نادری، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی"ایرنا"
علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2024
اشتراک
اختصاصی
علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی"ایرنا" در حاشیه مجمع بین‌المللی سن پترزبورگ با خبرگزاری اسپوتنیک صحبت کرد
علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی"ایرنا" در حاشیه مجمع بین‌المللی سن پترزبورگ و پس از نشست رؤسای خبرگزاری های جهان با پوتین رئیس جمهوری روسیه به اسپوتنیک ایران گفت: "آقای پوتین درنشست با رؤسای خبرگزاری‌های جهان سعی کرد با اتکا به باورهای خود، نگاه واقع بینانه‌ای درباره مسائل ارائه کند، رئیس‌جمهوری روسیه در این نشست تلاش کرد درباره موضوع جنگ اوکراین و مناسبات روسیه با آمریکا، با ترامپ و یا بایدن و اروپا و مسائل دیگر جهانی ،خیلی صریح و واقع بینانه دیدگاه‌های خود را مطرح کرد. این نشست با توجه به اینکه می‌تواند در فضای کنونی بین المللی خیلی موثر و تعیین کننده باشد، حائز اهمیت بود".

ایران و روسیه در مقطع کنونی با هجمه رسانه‌ای غرب روبرو هستند که می‌توان به نوعی، آن را تروریسم رسانه ای نامید. ما نیزقربانی تروریسم رسانه ای هستیم.

وی افزود: دنیا به سوی جهان چند قطبی در حال حرکت است. کشورها بتدریج در حال فاصله‌گرفتن از نظم کنونی و یکجانبه گرایی در جهان هستند. ارتباطات رسانه ای ایران و روسیه در سطح قابل قبولی قرار دارد. ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی ایران ارتباط خیلی نزدیکی با رسانه‌های روس به ویژه اسپوتنیک دارد
پل ویدیویی مسکو- تهران اسپوتنیک و ایرنا  با موضوع: حضور نظامی آمریکا در منطقه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2024
ارتباط ویدئویی مسکو - تهران با شرکت اسپوتنیک و ایرنا با موضوع: حضور نظامی آمریکا در منطقه + فیلم
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала