شرکت بیش از 17 هزار نفر از 136 کشور جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در روسیه

© Sputnik / Photo host agency Ria Novosti/Alexey Kudenko/Mikhail Korytov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت بیش از 17 هزار نفر از 136 کشور جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در روسیه
شرکت بیش از 17 هزار نفر از 136 کشور جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2024
اشتراک
آنتون کوبیاکوف، مشاور رئیس جمهور روسیه و دبیر اجرایی کمیته سازماندهی مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ گفت که امسال این مجمع بین المللی بیش از 17 هزار شرکت کننده از 136 کشور جهان را گرد هم خواهد آورد.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: تا به حال 17100 نفر و 3400 نماینده رسانه از 136 کشور و منطقه مشارکت خود را در ت مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ ایید کرده اند.
کوبیاکوف خاطرنشان کرد: مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ به عنوان یکی از مراکز مستقل توسعه جهانی عمل کرده، یک ماموریت تاریخی منحصر به فرد را برای حفظ توازن جهانی قدرت و ایجاد یک سیستم بین المللی چند قطبی و تأمین شرایط برای توسعه بر اساس دستور کار وحدت بخش و سازنده ناشی از منافع ملی روسیه انجام می دهد.
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2024
برنامه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ 2024 منتشر شد
دبیر اجرایی مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ افزود:" این همایش به یک موسسه تمام عیار برای توسعه ملی تبدیل شده است. نرخ مشارکت و علاقه به مجمع به سطح قبل از کووید رسیده است. امروز می توان با اطمینان گفت که دوره احیای فعالیت های تجاری به پایان رسیده و در مرحله رشد هستیم".
فراتر رفتن از شاخص های سال 2019 نشان می دهد که این انجمن به عنوان یک ابزار ارتباطی مورد تقاضای جامعه تجاری جهانی بوده و علاقه به آن همچنان در حال رشد است.
مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ از 5 تا 8 ژوئن برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала