برنامه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ 2024 منتشر شد

© Sputnik / Photo host agency Ria Novosti/Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2024
اشتراک
موضوع اصلی مجمع امسال "اساس یک جهان چندقطبی، تشکیل نقاط رشد جدید است" است.
به گزارش اسپوتنیک، برنامه کامل مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ منتشر شده است که در تاریخ 5 تا 8 ژوئن 2024 برگزار می شود. موضوع اصلی مجمع امسال "اساس یک جهان چندقطبی، تشکیل نقاط رشد جدید است" است.
آنتون کوبیاکوف، مشاور رئیس جمهور فدراسیون روسیه، دبیر اجرایی کمیته سازماندهی مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ در این خصوص گفت: «ثبات و عدالت در جهان چند قطبی تنها در صورتی امکان پذیر است که مراکز نفوذ جدیدی ظهور کنند که بتوانند دیدگاه های خود را در مورد مشکلات جهانی ارائه دهند و در شکل گیری نظم نوین جهانی مشارکت کنند. توسعه نقاط رشد جدید مستلزم مشارکت فعال کشورها و مناطق مختلف است که آمادگی پذیرش مسئولیت آینده خود را داشته باشند. پلت فرم مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ فرصت هایی را برای بحث و گفتگو در بالاترین سطح ایجاد می کند، ایده ها، راه حل ها و ابتکارات را در تمام حوزه های زندگی عمومی و فعالیت های دولت های شرکت کننده در کار آن گسترش می دهد.
برنامه تجاری مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ 2024 شامل 4 مسیر موضوعی است: "گذار به مدل چند قطبی اقتصاد جهانی"، "اقتصاد روسیه: اهداف و اهداف چرخه جدید"، "فناوری هایی که تأمین کننده برتری هستند" و "جامعه سالم، ارزش های سنتی" و توسعه اجتماعی - اولویت های دولتی».
این برنامه شامل بیش از 150 جلسه موضوعی است که بیش از 1000 ناظر و سخنران در آن شرکت خواهند کرد. بحث ها درک جایگاه و نقش روسیه در نظم جهانی چندقطبی در حال ظهور را آشکار خواهد کرد. شرکت کنندگان همچنین در مورد شرایط لازم برای توسعه روابط بین الملل و نقاط رشد جدید، رهبران اقتصادی جدید که می توانند جایگزینی برای مراکز نفوذ سنتی ارائه دهند به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.
بنابراین، برنامه رویدادهای مسیر بین المللی مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ 2024 شامل بیش از 10 گفتگوی تجاری از جمله فرمت های اتحاد اقتصادی اورآسیا و آسه آن (اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا)، روسیه - آفریقا، روسیه - آمریکای لاتین، روسیه - چین، روسیه - آفریقای جنوبی و سایر جلسات دوجانبه است.
تشکیل پایه‌های نظم چندقطبی جدید مستلزم تقویت حاکمیت دولت، حمایت از توسعه فناوری بخش‌های اقتصادی و تکیه بر جامعه و جوانان قوی است. در این راستا، توجه ویژه برنامه کسب و کار مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ-2024 به موضوعات مرتبط با حفظ جمعیت، ارتقای سلامت و بهبود رفاه مردم، حمایت از خانواده ها، ایجاد فرصت برای به رسمیت شناختن پتانسیل هر فرد، شکوفایی استعدادهای آنان، و پرورش افراد میهن پرست و مسئولیت پذیر در جامعه است.
شعار مجمع بین المللی اقتصاد جوانان 2024 که در 8 ژوئن برگزار می شود، "روز آینده" است. برنامه آن شامل سخنرانی های پراکتیک- عملی محور، کلاس های کارشناسی ارشد و جلسات تخصصی در مورد موضوعات مرتبط با جوانان خواهد بود.
همچنین، بحث های برنامه کاری، امکانات توسعه پایدار و پویا اقتصاد روسیه، ابزارها و برنامه‌های دستیابی به برتری در عرصه فناوری را آشکار می‌کند و شرکت کنندگان در مورد اجرای پروژه‌های ملی در زمینه تحول دیجیتال دولت ایالتی و شهری و اقتصاد و حوزه اجتماعی صحبت و تبادل نظر خواهند کرد.
به طور سنتی، مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ میزبان صبحانه های تجاری است که به نوآوری های فن آوری در اقتصاد و مسائل مربوط به توسعه جامعه مدرن اختصاص دارد.
در 5 ژوئن، نهمین مجمع شرکت های کوچک و متوسط ​​روسیه به عنوان بخشی از مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ برگزار می شود. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند در کار پلتفرم‌های کسب‌وکار تخصصی شرکت کنند - به عنوان بخشی از برنامه مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ، تالارهای تجاری، تجارت خلاق و ایمنی مواد مخدر برگزار می‌شود.
فضاهای موضوعی سنتی درهای خود را به روی مهمانان و شرکت کنندگان باز خواهند کرد. بنابراین، پروژه شاخص بنیاد «Roscongress» در زمینه فناوری، علم و سرمایه گذاری های مخاطره آمیز، "سرزمین نوآوری" امسال در قالبی جدید ظاهر می شود و مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع را اشغال می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала