- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله پهپادی اوکراین به روسیه، یک کشته برجای گذاشت

© Sputnik / Anton Vergun /  مراجعه به بانک تصاویر شهر بلگورود روسیه
شهر بلگورود روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2024
اشتراک
بر اثر حمله پهپادی نیروهای مسلح اوکراین به یک مینی بوس مسافربری در منطقه بلگورود روسیه، 9 نفر مجروح شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاو گلادکوف، فرماندر بلگورود اعلام کرد که بر اثر حمله پهپادی نیروهای مسلح اوکراین به یک مینی بوس مسافربری در منطقه بلگورود روسیه، یک نفر کشته و 9 نفر مجروح شدند.
وی در صفحه تلگرامی خود نوشت: «نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از یک پهپاد کامیکازه به یک مینی بوس مسافربری حمله کردند که کارمندان یک شرکت کشاورزی را از محل کار به خانه می برد. این حادثه در روستای زوزولی، منطقه بوریسوف رخ داد. راننده سعی کرد مسافران را نجات دهد و در نزدیکترین پناهگاه توقف کرد، که همانا در آن لحظه پهپاد با مینی بوس برخورد کرد. متأسفانه یک غیرنظامی قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داد. نه نفر دیگر، چهار زن و پنج مرد زخمی شدند.
قربانیان جراحات مختلفی بر اثر اصابت ترکش برداشته اند و به بیمارستان ها منتقل شدند. همچنین در این روستا پس از سقوط هواپیمای بدون سرنشین و به دنبال آن انفجار، سقف یک ساختمان مسکونی آسیب دید، اما هیچ یک از ساکنان آن مجروح نشدند».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала