روسیه ابتکار عمل در کل صحنه عملیات نظامی را به دست گرفته است

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر موفقیت های ارتش روسیه
موفقیت های ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
اشتراک
نماینده موسسه مطالعات جنگ واشنگتن: اوکراینی‌ها در وضعیت نامناسبی قرار دارند و مجبور به واکنش هستند.
به گزارش اسپوتنیک، جورج باروس، نماینده موسسه مطالعات جنگ واشنگتن (ISW) اذعان می کند که روسیه ابتکار عمل را در کل "تئاتر جنگ" در منطقه درگیری در اوکراین به دست گرفته است.
باروس گفت: "در حال حاضر، ابتکار عمل در کل صحنه عملیات نظامی متعلق به روس‌ها است. آنها مکان، زمان، شدت و سرعت عملیات نظامی را دیکته می‌کنند. اوکراینی‌ها در وضعیت نامناسبی قرار دارند و مجبور به واکنش هستند».
وی در مورد وضعیت در جهت خارکف خاطرنشان کرد که نیروهای روسیه به تهاجم بی امان خود ادامه می دهند.
پیشتر وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که پرسنل نظامی روسیه گروه شمال تا عمق پدافند دشمن پیشروی کرده و تعدادی شهرک در منطقه خارکف را اشغال کردند. ویتالی گانچف، رئیس اداره نظامی روسیه در منطقه، گزارش داد که ارتش روسیه در حال حاضر کنترل بخش های غربی و شمالی شهر مرزی ولچانسک را در دست دارد.
الکساندر سیرسکی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2024
فرمانده کل ارتش اوکراین به شرایط دشوار در جبهه اعتراف کرد
شایان ذکر است، ولادیمیر کولیشوف رییس سرویس مرزبانی سازمان فدرال امنیت روسیه گفت که سرویس های اطلاعاتی اوکراین با کمک حامیان غربی کی یف در حال افزایش فعالیت های اطلاعاتی در نزدیکی مرزهای روسیه هستند.
ولادیمیر کولیشوف رییس سرویس مرزبانی سازمان فدرال امنیت روسیه به اسپوتنیک گفت: "فعالیت های اطلاعاتی سرویس های ویژه اوکراین با کمک حامیان غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا و بریتانیا در حال افزایش است، فعالیت هایی که با تلاش برای مشارکت دادن ساکنان مناطق مرزی در فعالیت های اطلاعاتی و خرابکارانه همراه است."
کولیشوف افزود: "گروه های خرابکاری و شناسایی اوکراینی در طول کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری روسیه فعالانه تلاش کردند تا به خاک روسیه نفوذ کنند، جلوی این تلاش ها گرفته شد، دشمن متحمل خسارات قابل توجهی شد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала