- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

خنثی سازی 29 مورد تلاش خرابکاران اوکراینی برای نفوذ به روسیه از آغاز عملیات نظامی ویژه

© Sputnik / Russian Federal Security Service /  مراجعه به بانک تصاویر مامور سازمان امنیت روسیه
مامور سازمان امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
اشتراک
تلاش‌هایی برای نفوذ به خاک روسیه توسط نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران خارجی و همچنین اعضای گروه های تروریستی و افراطی بین‌المللی، انجام می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ولادیمیر کولیشوف معاون اول و رییس سرویس مرزبانی سازمان امنیت روسیه به مناسبت روز گارد مرزی روسیه گفت، از آغاز عملیات نظامی ویژه، گارد مرزی به همراه نیروهای مسلح روسیه 29 تلاش برای نفوذ به خاک روسیه توسط نیروهای مسلح اوکراین و گروه های خرابکار و شناسایی را متوقف کرده است.
کولیشوف به اسپوتنیک گفت: "وضعیت در بخش مرزی روسیه و اوکراین همچنان متشنج است. پس از شکست تهاجم گسترده نیروهای مسلح اوکراین در سال گذشته، رژیم کی یف و متولیان خارجی آن از نیات خود برای ادامه خصومت های فعال در منطقه عملیات نظامی ویژه دست برنداشتند. تعداد گلوله باران خاک روسیه از موشک ها و تسلیحات توپخانه ای کاهش نمی یابد، شدت استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی که اهداف آنها از بین بردن زیرساخت های نظامی، حمل و نقل، انرژی و عمومی است، در حال افزایش است."
نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین به طور غیرمنتظره از پایان درگیری صحبت کردند
وی خاطرنشان کرد که قربانیان چنین حملات تروریستی عمدتا غیرنظامیان از جمله افراد مسن و کودکان هستند.
کولیشوف افزود که تلاش‌هایی برای نفوذ به خاک روسیه توسط نیروهای مسلح اوکراین و گروه‌های خرابکار و شناسایی که شامل مزدوران خارجی و همچنین اعضای گروه های تروریستی و افراطی بین‌المللی است، انجام می‌شود.
وی در ادامه بیان داشت: "در مجموع، از آغاز عملیات نظامی ویژه در محورهای بریانسک، کورسک، بلگورود و کریمه، نیروهای مرزی همراه با نیروهای مسلح روسیه، 29 تلاش مشابه (ورود به خاک روسیه) را متوقف کرده‌اند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала