بایدن دچار وحشت شده است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن رئیس جمهور آمریکا
بایدن رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اکثر نظرسنجی ها، از بایدن پیشی گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، اینگرید ژاک، ستون نویس یو اس ای تودی گفت، آخرین حرکات جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، وحشت او را از عقب ماندن از دونالد ترامپ در نظرسنجی های پیش از انتخابات نشان می دهد.
همانطور که نویسنده خاطرنشان کرد، بایدن دوست دارد در مورد برنامه های خود برای انتخاب مجدد صحبت کند و استدلال می کند که نظرسنجی های عمومی که در آن او نسبت به رقیبش ترامپ پایین تر است، اشتباه است.
ژاک گفت: «علی‌رغم نگاه سرزنده بایدن و امید به شانس‌هایش، اقدامات او نشاندهنده آنچه واقعاً احساس می‌کند و وحشت اوست. متأسفانه برای بایدن، "مطبوعات" در باره این امرو طرفداران بایدن مطلبی نمی نویسند، زیرا این درست نیست و این چیزی نیست که نظرسنجی ها نشان می دهد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اکثر نظرسنجی ها، از جمله در ایالت های نوسانی که در این انتخابات تصمیم گیری می کنند، از بایدن پیشی گرفته است».
به نظر او، دولت بایدن قبلاً تعدادی از اقدامات را اعلام کرده بود که نشان دهنده عدم اطمینان رئیس جمهور است. این اقدامات، همانطور که نویسنده می نویسد، آزادسازی "استراتژیک" یک میلیون بشکه بنزین از ذخایر شمال شرق و اعلام مرحله جدیدی از بخشودگی بدهی دانشجویان بود. این ستون نویس به طعنه گفت: واقعیت این است که این ذخیره برای موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.
Госсекретарь США Энтони Блинкен - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2024
تصمیم آمریکا پس از انتخابات روسیه که متحدانش را مات و مبهوت کرد
به گفته نویسنده، مالک فعلی کاخ سفید امیدوار است که پس از انتخابات 2020، رای دهندگان از حمایت مجدد ترامپ خودداری کنند. رای کنونی به یک همه پرسی در مورد سیاست های او تبدیل شده است و رای دهندگان آنچه را که می بینند دوست ندارند. ژاک امیدوارانه گفت: "این واقعیت که بایدن فکر می کند می تواند چهار سال سیاست های شکست خورده را با رشوه در یک سال انتخابات جبران کند، توهین آمیز است. البته آمریکایی ها باهوش تر از این هستند.
شایان ذکر است، جو بایدن مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ است و لغزش‌ها و اشتباهات مکرر او در انظار عمومی هدف انتقادهای تند سلف و اصلی‌ترین مخالف سیاسی او، دونالد ترامپ، جمهوری‌خواه قرار گرفته است. با این حال، حتی در میان دموکرات‌ها، تعدادی از سیاستمداران برجسته بارها از بایدن خواسته‌اند که از شرکت در مبارزات انتخاباتی خودداری کند و دلیل آن سن بالای این سیاستمدار است. در صورت انتخاب مجدد بایدن در پایان دومین دوره ریاست جمهوری خود در سال 2029، بایدن 86 ساله خواهد شد.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در نوامبر 2024 برگزار شود. ترامپ در نوامبر 2022 ورود خود را به مبارزه برای ریاست جمهوری اعلام کرد. بایدن همچنین در ماه آوریل رسماً اعلام کرد که برای دومین بار نامزد می شود تا "کاری را که شروع کرده به پایان برساند" و یک وب سایت تبلیغاتی راه اندازی کرد. اگر او موفق به انتخاب مجدد شود، در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله خواهد شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2024
سخنگوی کرملین از تلاش آمریکا برای اعمال فشار بر چین به خاطر همکاری با روسیه خبر داد
هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، به رسوایی های مواد مخدر و فساد معروف است. در سپتامبر 2020، ران جانسون و چاک گراسلی، سناتورهای جمهوری خواه گزارشی منتشر کردند که در آن مدعی شد پسر جو بایدن هانتر، نامزد ریاست جمهوری وقت ایالات متحده و شریک او میلیون ها دلار از اتباع خارجی با گذشته مشکوک دریافت کرده اند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنان اصرار دارد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ پیروز شده است، اما دومین دوره ریاست‌جمهوری خود را به دلیل تقلب در رأی‌دهی از دست داد. تمام تلاش های او برای اثبات تقلب در دادگاه ها و به چالش کشیدن پیروزی بایدن به نتیجه ای نرسید. در 6 ژانویه 2021، حامیان ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند و کنگره را برای چند ساعت مسدود کردند. در نتیجه ناآرامی ها، یک معترض و یک افسر پلیس کشته شدند و سه نفر دیگر به دلایل غیرمرتبط با خشونت جان باختند. پس از اخراج معترضان از ساختمان، نمایندگان کنگره پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند. متعاقباً صدها نفر در ایالات متحده توسط مجریان قانون به اتهام مشارکت در حمله به ساختمان کنگره دستگیر شدند.
لغزش ها و رفتار رئیس جمهور فعلی ایالات متحده مرتباً باعث ایجاد شک و تردید در مورد توانایی او در انجام وظیفه می شود و او اغلب مورد تمسخر قرار می گیرد. گاهی اوقات بایدن 81 ساله نام یا سمت افراد حاضر را اشتباه می گیرد و بارها اتفاق افتاده است که برای یافتن راهی برای خروج از صحنه به کمک دیگران متوسل شده است. همچنین رئیس‌جمهور آمریکا بارها روی پله های عادی و هواپیما افتاده است، از دوچرخه پخش زمین شده است و هرازگاهی به دور خود چرخیده تا با "هیچکس" دست بدهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала