- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حملات روسیه به انبار نگهداری احتمالی موشک های آمریکایی اتکمز

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر حمله موشکی ارتش روسیه به مرکز نگهداری موشک های اتکمز
حمله موشکی ارتش روسیه به مرکز نگهداری موشک های اتکمز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2024
اشتراک
نتایج ضربات هوایی نیروهای روسیه به تأسیسات نظامی اوکراین همچنان در حال روشن شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدف، هماهنگ کننده واحد زیرزمینی «نیکولایف» نیروهای مسلح روسیه به اسپوتنیک اطلاع داد که در منطقه دنپروپتروفسک، حمله ای به انباری انجام شد که ظاهراً موشک های آمریکایی ATACMS در آن قرار داشتند.
هم صحبت اسپوتنیک در ادامه گفت: «حملاتی به تأسیسات نظامی شهر پاولوگراد، منطقه دنپروپتروفسک، در نیمه شب 26 مه انجام شد. اوایل شب دو ضربه هوایی رخ داد. ضربه دوم با انفجار و همانطور که ساکنان محلی آن را توصیف کردند، "با آتش بازی قوی" همراه بود. این حملات در جهت واحد نظامی 3024 گارد ملی اوکراین انجام شد. به گزارش واحد مقاومت، طی هفته موشک هایی مشابه M39 ATACMS در سه مرحله به قلمرو انبارهای نزدیک یگان نظامی رسانده شده بودند."
به گفته وی، نتایج ضربات همچنان در حال روشن شدن است، اما از قبل مشخص شده است که پس از ضربه دوم، آمبولانس ها به سمت واحد نظامی حرکت کردند. اما اجازه ورود به محل حادثه به آمبولانس ها داده نشد. در این زمان فردی با هلیکوپتر تخلیه شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала