سخنان نگران کننده وزیر دفاع آلمان در مورد ارتش این کشور

© AP Photo / APN Photo/Uwe Leinسربازان ارتش آلمان
سربازان ارتش آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2024
اشتراک
وزارت دفاع آلمان با کمبود یونیفورم و تجهیزات نظامی برای ارتش این کشور مواجه است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه بیلد، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان در کمیته بودجه بوندستاگ (پارلمان آلمان) اعتراف کرد که در تهیه تجهیزات نظامی اختلالات و تاخیرهایی وجود دارد. طبق اطلاعات این وزارتخانه، یونیفرم های مدرن و تجهیزات حفاظت فردی نقش محوری در "آمادگی رزمی نیروهای مسلح" دارند. با این حال، در ارتش برای هر سرباز کلاه های ایمنی و جلیقه های ضد گلوله کافی ندارند".
موشک های تاروس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2024
چرا آلمان تاروس را به اوکراین نمی دهد؟
از جمله ارتش در سال گذشته تنها 58850 دست لباس رزمی در مقابل 72200 ست مقرر در قرارداد دریافت کرد و یکی از تامین کنندگان اعلام ورشکستگی نمود. از 105000 جلیقه ضد گلوله و لباس زیر سفارش داده شده از پارچه مخصوص، ارتش 81 هزار دریافت کرد. در این مقاله آمده است که وضعیت در مورد کلاه ایمنی نیز مشابه است - به جای 82،596 مقرر، تنها 62684 عدد تحویل داده شد.
در ماه مارس، نشریه بیلد به نقل از وزیر دفاع آلمان، بوریس پیستوریوس، گزارش داد که کمبودی بین 4.5 تا 6 میلیارد یورو در بودجه نیروهای مسلح این کشور وجود دارد.
پیش از این، آندره وستنر، رئیس اتحادیه نظامی آلمان، گفته بود که صندوق ویژه 100 میلیارد یورویی برای نوسازی ارتش آلمان کافی نیست، زیرا در حال حاضر حتی یک تیپ در ارتش آلمان آماده انجام وظایف خود نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала