- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد
ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2024
اشتراک
سرگئی لبدف، هماهنگ کننده سازمان زیرزمینی شهر نیکولایف با استناد به همکارانش گفت، نیروهای روسی به تأسیسات نظامی در شهر اوچاکوف، به ویژه بندر این شهر، ضربه زدند.
به گزارش اسپوتنیک، او گفت: " به اهداف نظامی در شهر اوچاکوف، در استان نیکولایف حمله کردند. به یک بندر نظامی که اغلب قایق های نظامی در آن پهلو می گیرند، ضربه وارد شد".
لبدف گفت که ضربه دیگری به منطقه ای در نزدیکی ساحل وارد شد که در آن ساختمانی وجود دارد که پرسنل نظامی اوکراین اغلب در آنجا اقامت می کنند و جلساتی برگزار می کنند.
 شهر بندری اودسا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله نیروهای روسیه به مقر نیروهای مسلح اوکراین در شهر بندری اودسا
روز قبل، این فعال زیرزمینی اعلام کرده بود که در اوچاکوف ورودی هایی به مراکز توریستی وجود دارد که نیروهای مسلح اوکراین از آنها به عنوان محل استقرار نیروهای خود استفاده می کنند.
در پاسخ به حملات ارتش اوکراین به اهداف غیرنظامی، نیروهای مسلح روسیه مرتباً حملات هدفمندی را علیه محل های استقرار پرسنل، تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران و همچنین زیرساخت‌ها و تأسیسات انرژی، صنایع دفاعی، کنترل نظامی و ارتباطات اوکراین انجام می‌دهند. همزمان، دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه بارها تاکید کرده است که ارتش روسیه به ساختمان های مسکونی و مؤسسات اجتماعی در اوکراین حمله نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала