واکنش سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات گاز مایع از روسیه

© Sputnik / Sergey Guneevدیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2024
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات گاز مایع گفت، روسیه از "عینک‌ خوش بینی واهی" استفاده نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات گاز مایع گفت: "هیچ کس در اینجا عینک‌ خوش بینی واهی به چشم نمی‌زند و ما می‌دانیم که تحریم‌ها ادامه خواهد داشت و محدوده هایی که حریفان ما سعی خواهند کرد به آنها حمله کنند، مشخص است."
پیشتر توبیاس بیلستروم، وزیر خارجه سوئد گفت که کشورهای اتحادیه اروپا قصد دارند در چهاردهمین بسته تحریم ها علیه روسیه، ممنوعیت واردات گاز طبیعی مایع را لحاظ کنند.
روسیه بارها اعلام کرده است که این کشور با فشارهای تحریمی که غرب از چندین سال پیش علیه روسیه شروع کرده و همچنان در حال افزایش آن است، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب شجاعت پذیرش شکست تحریم های خود علیه روسیه را ندارد.در کشورهای غربی بارها نظراتی مبنی بر بی اثر بودن تحریم های ضد روسیه مطرح شده است.
مذاکرات روسیه و پاکستان برای ساخت خط لوله گاز شمال-جنوب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2024
آیا واردات گاز مایع از روسیه توسط اتحادیه اروپا تحریم خواهد شد؟

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала