آمریکا با کمک های خود اقتصاد اوکراین را دفن می کند

© AP Photo / J. Scott Applewhiteآمریکا و اوکراین
آمریکا و اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2024
اشتراک
مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با اکثریت قاطع لایحه ای را برای اختصاص تقریباً 61 میلیارد دلار به اوکراین تصویب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه در مورد تصمیم ایالات متحده برای ارائه کمک های بیشتر به کی یف اظهار داشت که از این طریق واشنگتن "مجبور است تا آخرین اوکراینی بجنگد" که "در نهایت اقتصاد اوکراین را دفن و آن را از داشتن آینده محروم می کند."
مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با اکثریت قاطع لایحه ای را برای اختصاص تقریباً 61 میلیارد دلار به اوکراین تصویب کرد.
والودین درصفحه خود در تلگرام نوشت: "بایدن شخصا کتمان نمی کند که بودجه تخصیص یافته در درجه اول به شرکت های آمریکایی تعلق خواهد گرفت. اما نکته اصلی متفاوت است: حتی پولی که به کی یف می رسد باید بازگردانده شود. این اسارت قرضی است که از آن گریزی نیست. آمریکا با تصمیم خود اوکراین را مجبور می کند تا آخرین اوکراینی بجنگد و در نهایت اقتصاد آن را دفن کرده و از داشتن آینده محرومش می کند."
وی همچنین افزود که این کمک "وضعیت در میدان نبرد را تغییر نخواهد داد" و رژیم کی یف شکست خواهد خورد.
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2024
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه مصادره دارایی های روسیه را تصویب کرد
لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی، در این خصوص گفت: «تخصیص بسته کمکی جدید به اوکراین کمکی به این کشور نمی‌کند که به پیروزی نزدیک‌تر شود، بلکه برعکس، هزاران نفر دیگر را کشته و درگیری را طولانی‌تر خواهد کرد».
وی در ادامه افزود: «غرب جمعی و زلنسکی تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای تخصیص بسته کمکی جدید به رژیم اوکراین به مبلغ تقریباً 61 میلیارد دلار را تحسین می کنند. بسته کمکی جدید نجات نخواهد داد، بلکه برعکس، هزاران و هزاران نفر دیگر را می کشد، درگیری را طولانی تر می کند و غم و اندوه و ویرانی بیشتری را به همراه خواهد داشت.
تمام وجوهی که به کی یف سرازیر می‌شود و همچنین آن‌هایی که وارد مجتمع صنعتی نظامی آمریکا می‌شود، "در کوره نبرد ژئوپلیتیکی علیه روسیه می‌سوزد.
واشنگتن و بروکسل تاکنون صدها میلیارد دلار به اوکراین نئونازی تزریق کرده اند. نتیجه چه بوده است؟ ضد حمله آنها شکست خورد. به طور فزاینده ای آشکار می شود که زلنسکی و حکومت نظامی او محکوم به شکست هستند، از هر نظر، چه نظامی، چه سیاسی و همچنین از نظر تاریخی. نه پول آمریکا و نه سرقت دارایی های روسیه از سوی غرب کمکی نمی کند. پیروزی ما اجتناب ناپذیر است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала