عقیده فرمانده اوکراینی در اینباره که اوکراین به زودی کدام مناطق را از دست خواهد داد

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2024
اشتراک
پاول کوریلنکو، فرمانده گردان نیروهای ویژه ارتش اوکراین گفت: بدون کمک غرب، نیروهای مسلح اوکراین قادر به دفع حمله ارتش روسیه نخواهند بود و قلمرو خود را تا رودخانه دنیپر از دست خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، وی در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف این مطلب را اعلام کرد.
طبق ایده های وی، نزدیک به تابستان، نیروهای روسی آماده حمله به منطقه واقع در محل اتصال مناطق زاپوروژیه و دونتسک خواهند بود و سعی می کنند در جهتی از خارکف به سوی استان پولتاوا پیشروی کنند. این افسر معتقد است پس از آن ، خط مقدم جبهه گسترش می یابد و عمق بیشتر می شود.
این فرمانده اوکراینی افزود: "ما در معرض یک حمله تمام عیار و قدرتمند خواهیم بود <...> خط مقدم جبهه در امتداد رودخانه دنیپر منجمد شده و ما تا این خط اراضی را از دست خواهیم داد. این به اصطلاح نقطه عطف است که اکنون در راه است، به طور مصنوعی توسط شرکای غربی ما ایجاد شده است".
یکی از قرارگاه های فرماندهی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه طی یک هفته 47 حمله گروهی به اهدافی در اوکراین انجام داده است
علاوه بر این، وی وضعیت نأمین مهمات و ساز و برگ برای نیروهای مسلح اوکراین را وحشتناک خواند، زیرا سلاح های غربی موجود به سرعت در حال اتمام است.
در 2 آوریل، وزیر دفاع سرگئی شویگو، در دیدار با رهبری نیروهای مسلح روسیه، گفت که از ژانویه، نیروهای مسلح اوکراین بیش از 80 هزار پرسنل نظامی، 14 هزار واحد سلاح های مختلف، از جمله بیش از 1200 تانک و سایر خودروهای زرهی رزمی را از دست داده اند. وی همچنین اظهار داشت که اوکراینی‌ها پس از شکست در ضد حمله تابستانی، تلاش ناموفقی برای به دست آوردن جای پایی در برخی خطوط دارند اما ارتش روسیه همچنان نیروهای مسلح اوکراین را به سمت غرب می راند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала