- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مسکو: آمریکا قصد دارد اعضای کارتل های مواد مخدر آمریکای لاتین را به اوکراین بفرستد

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر Заброшенная тюрьма и старейший действующий маяк на острове Алькатрас в заливе Сан-Франциско
Заброшенная тюрьма и старейший действующий маяк на острове Алькатрас в заливе Сан-Франциско - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2024
اشتراک
دفتر مطبوعاتی سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد که ایالات متحده قصد دارد اعضای کارتل های مواد مخدر مکزیکی و کلمبیایی زندانی در آمریکا را برای اعزام به اوکراین جذب کند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که شرکت های نظامی خصوصی آمریکایی اعضای کارتل های مواد مخدر مکزیکی و کلمبیایی زندانی در آمریکا را برای اعزام به اوکراین جذب می کنند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد: "ایالات متحده در تلاش‌های خود برای تغییر مسیر در صحنه عملیات اوکراین، به روش‌های ناامیدکننده‌ای متوسل شده است و به دنبال پر کردن صفوف انسانی تضعیف شده نیروهای مسلح اوکراین را با گروههای چندملیتی با تمایل برای خشونت مسلحانه است. بر اساس اطلاعات دریافتی توسط سرویس اطلاعات خارجی روسیه، برای این منظور، شرکت های نظامی خصوصی آمریکایی تحت رهبری اداره مبارزه با مواد مخدر و اف بی آی ایالات متحده شروع به جذب نیروهای کارتل مواد مخدر مکزیکی و کلمبیایی که در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان های آمریکا هستند کرده اند تا از آنها برای مشارکت در درگیری اوکراین و قرار گرفتن در کنار رژیم تحقیرآمیز کی یف استفاده کنند."
در بیانیه سرویس اطلاعات خارجی روسیه آمده است: "چشم انداز هجوم دیگری از "سربازان ثروتمند" خارجی از میان قاتلان زنجیره ای، معتادان به مواد مخدر و متجاوزان، به سرزمین های رنج کشیده روسیه نگران کننده است. با این حال، برنامه های آمریکا برای به دست آوردن برتری تاکتیکی در میدان نبرد از این طریق محکوم به شکست است. دولت بایدن در واقع به ناتوانی خود اعتراف کرده و یک بار دیگر ورشکستگی رژیم کی یف را که خود آن را تغذیه می کند، نشان می دهد."
نظامیان آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2024
ایالات متحده می خواهد به اوکراین نیرو بفرستد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала