افسر اوکراینی: در صورت کاهش کمک ها، ظرف یکسال کارمان تمام است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2024
اشتراک
فرمانده جوخه نیروهای مسلح اوکراین گفت که کی یف در درگیری شکست خورده است و اگر حجم کمک های غرب کاهش یابد، ظرف یک سال "کارمان ساخته می شود".
به گزارش اسپوتنیک، نشریه نیویورکر به نقل از یک افسر ناشناس ارتش اوکران نوشت: "ما در حال شکست هستیم. نه به سرعت، بلکه پیوسته."
به گفته این فرمانده جوخه ارتش اوکراین، اگر غرب در سطح فعلی به اوکراین کمک کند، مقاومت آنها چندین سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: "اگر حجم کمک های غرب کاهش یابد، کی یف "در عرض یک سال از دست خواهد رفت." به گفته این افسر، افزایش حجم کمک‌ها منجر به بن‌بست در میدان نبرد می‌شود که با پایان یافتن سربازان حل خواهد شد.
روسیه معتقد است که ارسال تسلیحات به اوکراین در حل و فصل موضوع اوکراین تداخل دارد، این اقدام کشورهای ناتو را مستقیماً در درگیری دخالت می دهد و در واقع آنها "با آتش بازی می کند". سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش نظامیان در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها به طور مستقیم در درگیری دخالت دارند. کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала