اعتراف آشکار آمریکا درباره تهاجم به کشورهای دیگر

© AP Photo / Hussein Mallaتهاجم نیروهای آمریکا به کشورهای جهان
تهاجم نیروهای آمریکا به کشورهای جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2024
اشتراک
مشاور سابق پنتاگون: آمریکا باید از "شبیه سازی" دیگر کشورها مطابق با تمایلات خود دست بردارد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک گرگور مشاور سابق پنتاگون در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت که ایالات متحده باید از دنبال کردن سیاست های جنگ طلبانه برای گسترش نفوذ سیاسی خود در مناطق دوردست خودداری ورزد.
او نوشت: "ما باید از حمله به کشورهای دیگر و تلاش برای «شبیه سازی» اجباری مردم آنها به خودمان دست برداریم».
پیش از این، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه، گفته بود که ایالات متحده مدت‌هاست که از نظر تعداد جنگ‌ افروزی ها در نقاط مختلف جهان و نقض حاکمیت سایر کشورها از لقب "قهرمان" جنگی برخوردار شده است.
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
پنتاگون استراتژی استفاده از قابلیت های فضایی در جنگ ها را منتشر کرد
مسکو همچنین بارها خاطرنشان کرده است که ایالات متحده و کشورهای ناتو سیاست تهاجمی و توسعه طلبانه را در قبال روسیه دنبال می کنند و به دنبال گسترش بلوک نظامی به شرق و استقرار ارتش و سلاح های خود در نزدیکی مرزهای روسیه هستند.
شایان ذکر است که پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو، به ویژه لهستان، لتونی یا سایر کشورهای حوزه بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً مردم خود را با تهدید روسیه می‌ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: "کشورهای غربی درک کرده‌اند که شکست استراتژیک روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین با درک این موضوع، آنها باید به گام‌های بعدی خود فکر کنند. مسکو آماده گفت‌وگو است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала