رسانه: سنای آمریکا تمایل دارد از طرح کمک های جدید به اوکراین حمایت کند

© AP Photo / Jacquelyn Martinکاخ کنگره آمریکا
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
اشتراک
روزنامه هیل که رویدادهای کنگره را پوشش می دهد روز سه شنبه به نقل از منابع خود نوشت، سناتورهای آمریکایی که قبلاً نسبت به ابتکار مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان برای از سرگیری کمک های نظامی به اوکراین تردید داشتند، اکنون آن را با اشتیاق بیشتری درک می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات این خبرگزاری، دلیل چنین تغییراتی در مواضع تعدادی از نمایندگان کنگره "وضعیت سخت در جبهه است که در آن ارتش اوکراین با کمبود سلاح و مهمات مواجه است".
همانطور که سناتور لافونزا باتلر در این رابطه خاطرنشان می کند، به دلیل محدودیت زمانی، سنا احتمالاً مجبور خواهد شد هر پیشنهادی را در مورد موضوع حمایت از کی یف که از سوی مجلس نمایندگان ارائه شود، بپذیرد.
او در مصاحبه ای با این نشریه گفت: "به نظر من، صرف نظر از اینکه پیشنهاد به چه شکلی دریافت می شود، مهم نیست که از چه شکلی به اوکراین کمک می شود، ما باید این فرم را بپذیریم." به گفته باتلر، تصویب لایحه ای که قبلاً توسط سنا تصویب شده بود، ترجیح داده می شود، اما قانونگذاران می توانند از هر ابتکاری حمایت کنند، زیرا برای کی یف "زمان اندکی" باقی مانده است.
این نماینده کنگره تاکید کرد: "کمک به اوکراین باید در اولویت باشد و ما باید آن را در سریع ترین زمان ممکن ارائه کنیم."
کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2024
کنگره آمریکا: نیازی به لایحه های جدید برای کمک به اوکراین نیست
بر اساس گزارش های رسانه های آمریکایی، مایک جانسون ممکن است سعی کند با استفاده از ایده مصادره دارایی های روسیه، نمایندگان جمهوری خواه را متقاعد کند تا به تایید درخواست کمک به اوکراین رای دهند. جانسون در مورد نیاز به حمایت از کی یف صحبت می کند، اما لایحه ای را که قبلاً توسط سنا برای اختصاص 60 میلیارد دلار به آن تصویب شده بود، مسدود می کند و قول می دهد ابتکار عمل خود را آماده نماید.
اعتقاد بر این است که جانسون در معرض خطر شورش اعضای حزبی است که اصولاً از کمک به اوکراین ناراضی هستند. اگر این لایحه به رأی گذاشته شود، ممکن است سعی کنند او را از سمت خود برکنار کنند. اقلیت دموکرات کنگره به این موضوع اشاره می کند که آماده حمایت از رئیس کنگره در این مورد است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала