دبیر شورای امنیت روسیه: ردپاهای حمله تروریستی به کروکوس به سرویس های ویژه اوکراین منتهی می شود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
اشتراک
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفت: ارتش اوکراین و ناتو دیگر نمی توانند در میدان نبرد کاری انجام دهند و دشمن به دلیل ناتوانی به طور فزاینده ای به روش های تروریستی متوسل می شود.
به گزارش اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفت: ردپاهای حمله تروریستی به تالار کروکوس سیتی در نزدیکی مسکو به سرویس‌های ویژه اوکراین منتهی می‌شود، اما به خوبی می‌دانیم که رژیم کی‌یف کاملاً تحت کنترل ایالات متحده است.
پاتروشف در نوزدهمین نشست سالانه دبیران شوراهای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر آستانه گفت: "تلاش می‌کنند به ما تحمیل کنند که این اقدام تروریستی نه توسط رژیم کی یف، بلکه توسط حامیان ایدئولوژی رادیکال اسلامی، احتمالاً اعضای شاخه افغانستان داعش (گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه) انجام شده است".
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
رسانه: سنای آمریکا تمایل دارد از طرح کمک های جدید به اوکراین حمایت کند
پاتروشف که در شهر آستانه در نوزدهمین نشست سالانه دبیران شوراهای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای سخنرانی می کرد، گفت: در شرایطی که نیروهای مسلح اوکراین و ناتو دیگر نمی توانند در میدان نبرد کاری انجام دهند، دشمن به دلیل ناتوانی به طور فزاینده ای به روش های تروریستی متوسل می شود.
پاتروشف افزود: با این حال، بسیار مهمتر است که سریعاً مشخص شود که سفارش دهنده و حامی این جنایت هیولایی چه کسی است. ردپای آن به خدمات ویژه اوکراین منتهی می شود. اما همه به خوبی می دانند که رژیم کی یف مستقل نیست و کاملاً توسط ایالات متحده کنترل می شود. ، همچنین باید در نظر گرفت که واشنگتن داعش، القاعده* و سایر سازمان های تروریستی را ایجاد کرد.
پاتروشف یادآور شد که "جنایتکارانی که مرتکب این قتل جمعی شدند و همچنین همدستان آنها هنگام تلاش برای نفوذ به مرز دولتی روسیه، جایی که "پنجره ای" برای عبور از طرف اوکراینی آماده می شد، دستگیر شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала