اخبار منتشره مبنی بر هشدار آمریکا در مورد حمله تروریستی کروکوس در روسیه تکذیب شد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس سیتی در نزدیکی مسکو
حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس سیتی در نزدیکی مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
اشتراک
اخبار منتشره در رسانه های آمریکایی مبنی بر اینکه گویا واشنگتن به روسیه در مورد تدارکات برای حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس سیتی در نزدیکی مسکو هشدار داده بود، با واقعیت مطابقت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در یکی از نهادهای صلاحیتدار روسیه این مطلب را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این منبعضمن اظهار نظر در خصوص اخبار منتشره در تعدادی از رسانه‌های آمریکایی از جمله در نیویورک تایمز و واشنگتن پست که در آنها ادعا شده بود مقامات آمریکایی دو هفته قبل از حادثه به روسیه درباره آماده‌سازی یک حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس سیتی هشدار داده‌اند، گفت: این اخبار صحت ندارد. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، ایالات متحده واقعاً روسیه را در مورد وجود خطر تروریستی مطلع کرده بود. اما این اطلاعات ماهیت کلی داشت و فقط حاوی هشدارهایی در مورد احتمال انجام حملات تروریستی در مکان های شلوغ بود".
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
دبیر شورای امنیت روسیه: ردپاهای حمله تروریستی به کروکوس به سرویس های ویژه اوکراین منتهی می شود
حمله به سالن کنسرت کروکوس ( Crocus City Hall) در شهر کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو در شامگاه 22 مارس رخ داد. چند نفر که بعداً معلوم شد اتباع تاجیکستان هستند. به داخل ساختمان هجوم بردند و با مسلسل به مردم تیراندازی کردند. آنها همچنین در چندین نقطه آتش سوزی بپا کردند که در نتیجه سقف سالن فرو ریخت و سالن کاملاً سوخت. عاملان این حمله تروریستی و همدستان آنها دستگیر شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала