کمیته بین‌المللی المپیک از اوکراینی‌ها خواست مراقب اظهارات روس ها در اینترنت باشند

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniکمیته بین‌المللی المپیک از اوکراینی‌ها خواست مراقب اظهارات روسیه در اینترنت باشند
کمیته بین‌المللی المپیک از اوکراینی‌ها خواست مراقب اظهارات روسیه در اینترنت باشند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
اشتراک
باخ: کمیته بین‌المللی المپیک از اوکراینی‌ها خواست تا سخنان ورزشکاران روسیه را در اینترنت دنبال کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ، در گفتگو با ووان و لکسوس به شوخی اعتراف کرد که این کمیته از اوکراینی ها خواسته است تا اظهارات میهن پرستانه ورزشکاران روسی را در اینترنت زیر نظر داشته باشند تا از شرکت آنها در المپیک پاریس جلوگیری کنند.
وی بیان داشت: اگر ورزشکاری با چنین اظهاراتی در جایی حاضر شود نمی تواند در بازی ها شرکت کند. ما به طرف اوکراینی هم پیشنهاد دادیم و نه تنها پیشنهاد دادیم، بلکه خواستیم اطلاعات خود را در مورد رفتار چنین ورزشکاران یا مسئولانی در اختیار ما بگذارند که در این صورت نمی توانند در این مسابقه شرکت کنند.
باخ گفت که در سطح کمیته بین المللی المپیک یک کمیسیون نظارتی وجود دارد که همراه با یک شرکت مستقل اظهارات عمومی ورزشکاران در حمایت از دولت روسیه را زیر نظر دارد.
کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها اجازه داد تا در بازی‌هایی که از 26 جولای تا 11 اوت در پاریس برگزار می‌شود، در وضعیت بی‌طرف انفرادی، با رعایت چندین معیار حضور داشته باشند. پرچم و سرود ویژه برای ورزشکاران بی طرف تایید شده است. روس ها حق شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه را ندارند و جوایز آنها در جدول مدال ها نمایش داده نمی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала