روسیه: درخواست های مربوط به حادثه بوچا از سازمان ملل بی‌پاسخ مانده است

© AP Photo / Vadim Ghirdaروسیه: درخواست های مربوط به حادثه بوچا از سازمان ملل بی‌پاسخ مانده است
روسیه: درخواست های مربوط به حادثه بوچا از سازمان ملل بی‌پاسخ مانده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
اشتراک
در رابطه با دومین سالگرد حادثه در بوچا، وزارت امور خارجه روسیه بار دیگر از سازمان های بین المللی خواست تا از بررسی تمام شرایط و وقایع رخ داده در این شهر در آوریل 2022 اطمینان حاصل کنند.
به گزارش اسپوتنیک، تمام درخواست های فدراسیون روسیه برای تعیین شرایط این حادثه بی پاسخ ماند. ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، این مطلب را روز سه شنبه دوم آوریل اعلام کرد.
در مطلب منتشر شده در سایت وزارت خارجه روسیه آمده است: بار دیگر از ساختارهای بین المللی می خواهیم که از سرپوش گذاشتن بر رژیم کی یف دست بردارند و تحقیقات کاملی را انجام دهند که در نتیجه آن اسامی دقیق قربانیان، زمان و علت مرگ آنها، وجود آثاری از جابه جایی اجساد و ... همچنین افرادی که مسئول این جنایت وحشتناک مقامات کی‌یف هستند سرانجام آشکار خواهند شد.
این دیپلمات همچنین خاطرنشان کرد که وزارت خارجه روسیه بارها از سازمان های بین المللی درخواست کرده است، به ویژه پیام هایی را به سازمان ملل ارسال کرده است، اما همه درخواست ها بی پاسخ مانده است - مسکو اطلاعاتی در مورد شرایط آنچه در شهر اوکراین رخ داده است، ارائه نشده است. زاخارووا گفت : ممکن است این بیانگر آن باشد که "سازمان دهندگان این تولید هیولایی چیزی برای پنهان کردن دارند."
نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که کی‌یف همچنان از وضعیت بوچا برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کند. سال گذشته، این تمایل برای منحرف کردن توجه از جنایات خود، یک تحریک ناموفق با تناقضات، و همچنین حفظ نسخه قتل ساکنان اوکراین توسط ارتش روسیه در ذهن کشورهای غربی بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала