- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله نیروهای هوافضای روسیه به محل آزمایش قایق‌های بدون سرنشین اوکراین

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر حمله نیروهای هوافضای روسیه به محل آزمایش قایق‌های بدون سرنشین اوکراین
حمله نیروهای هوافضای روسیه به محل آزمایش قایق‌های بدون سرنشین اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای هوافضای روسیه به سایت های آزمایش قایق های بدون سرنشین اوکراینی حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه با موشک و پهپادها به تاسیسات تولید برق اوکراین حمله کردند.
این وزارت خانه اطلاع داد: نیروهای هوافضای روسیه امشب حمله گروهی را با تسلیحات هواپرتاب دوربرد و هواپیماهای بدون سرنشین به تأسیسات برق، صنعت گاز و مکان هایی که قایق های بدون سرنشین مونتاژ و آزمایش می کنند، انجام دادند.
آنها تصریح کردند که "در نتیجه این حمله، کار شرکت‌های صنعتی تولید و تعمیر سلاح، تجهیزات نظامی و مهمات به‌هم ریخته و تجهیزات نظامی و سلاح‌های ساخت خارجی که توسط کشورهای ناتو به اوکراین منتقل شده بود، نابود شدند".
این وزارت خانه افزود: به همه اهداف مد نظر حمله شد.
وزارت دفاع روسیه همچنین گزارش داد که در مسیر بلگورود، نیروهای مسلح روسیه به شناسایی و انهدام گروه های خرابکار نیروهای مسلح اوکراین در مناطق مرزی ادامه می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала