آمریکا بر عدم دخالت اوکراین در حمله تروریستی به کروکوس اصرار دارد

© Sputnik / Kirill Zykov /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا بر عدم دخالت اوکراین در حمله تروریستی به کروکوس اصرار دارد
آمریکا بر عدم دخالت اوکراین در حمله تروریستی به کروکوس اصرار دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2024
اشتراک
معاون رئیس جمهور آمریکا: هیچ مدرکی دال بر دخالت کی‌یف در حمله تروریستی در منطقه مسکو وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، کامیلا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که هیچ مدرکی دال بر دخالت اوکراین در حمله تروریستی در منطقه مسکو وجود ندارد و ابراز اطمینان کرد که همه مسئولیت آن بر عهده داعش- خراسان* (شاخه سازمان تروریستی بین المللی "دولت اسلامی"* ممنوع شده در روسیه است.).
او در پاسخ به سوالی در مورد دخالت احتمالی اوکراین در مصاحبه با ABC گفت: "نه، مطلقاً هیچ مدرکی وجود ندارد. در واقع، ما می دانیم که داعش-خراسان مسئولیت کامل آنچه اتفاق افتاده است را بر عهده دارد."
هریس آنچه را که روز جمعه در کراسنوگورسک مسکو رخ داد "یک اقدام تروریستی" خواند و افزود: کشتن مردم آشکارا یک تراژدی است. همه ما باید به خانواده های آنها تسلیت بگوییم.
پیش از این، آدرین واتسون، نماینده رسمی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرده بود که اوکراین در حمله تروریستی کراسنوگورسک دست نداشته است. به گفته او، داعش* (IS*، گروه دولت اسلامی ممنوعه در روسیه* ) مسئولیت کامل این حمله را بر عهده دارد. ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه نیز به نوبه خود گفت که تا پایان تحقیقات در مورد حمله تروریستی در کروکوس، هرگونه توجیه کی‌یف توسط واشنگتن باید به عنوان مدرک تلقی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала