- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

برخورد گلوله به یک خانه در بلگورود، چهار قربانی برجای گذاشت

© Sputnik / Anton Vergun /  مراجعه به بانک تصاویر برخورد گلوله به یک خانه در بلگورود، چهار قربانی برجای گذاشت
 برخورد گلوله به یک خانه در بلگورود، چهار قربانی برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
گلادکوف: چهار نفر در روستای نیکولسکویه بر اثر اصابت گلوله به خانه ای جان خود را از دست دادند.
ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که چهار نفر در روستای نیکولسکویه منطقه بلگورود بر اثر اصابت مستقیم گلوله نیروهای مسلح اوکراین به یک خانه شخصی جان خود را از دست دادند.
پیش از این فرماندار از مجروح شدن دو نفر در پی حمله هوایی نیروهای مسلح اوکراین به شهر و منطقه بلگورود خبر داده بود.
وی بیان داشت: در روستای نیکولسکویه چهار نفر بر اثر اصابت گلوله به یک ساختمان مسکونی خصوصی کشته شدند. امدادگران جسد دو زن دیگر را از زیر آوار بیرون آوردند. یک اقدام تروریستی توسط نیروهای مسلح اوکراین جان تقریباً یک خانواده را گرفت: یک مادربزرگ، یک مادر، شوهر او و یک پسر جوان 17 ساله، کشته شدند. این یک ضرر جبران ناپذیر برای کل منطقه بلگورود است! این ضایعه را به بستگان و دوستان این خانواده تسلیت عرض می کنم. هر چند می فهمم که هیچ کلمه ای نمی تواند این غم را آرام کند.
وی تصریح کرد که موفق شدند نوه کوچکش را نجات دهند. به گفته فرماندار، این دختر تحت نظر پزشکان بیمارستان بالینی منطقه ای کودکان در بخش مراقبت های ویژه زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارد. او از ناحیه سرآسیب دیده است، قرار است فردا جراحی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала