رقابت جاری بین دو نامزدی که تقریباً هیچ‌کس را خوشحال نمی‌کنند

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Люди голосуют на избирательном участке в посольстве РФ в Минске на выборах президента России
Люди голосуют на избирательном участке в посольстве РФ в Минске на выборах президента России - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
دکتر متیو کراستون، استاد امنیت ملی و مدیر تحول آکادمیک در دانشگاه ایالتی بووی در مورد انتخابات در آمریکا:
دکتر متیو کراستون، استاد امنیت ملی و مدیر تحول آکادمیک در دانشگاه ایالتی بووی: در کشورم ایالات متحده، در اواخر سال جاری رقابت ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد بین دو نامزدی که تقریباً هیچ‌کس را خوشحال نمی‌کنند و به نظر می‌رسد همه با آنها مشکل دارند.
من می توانم تضمین کنم که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری "رکود مشارکت" وجود نخواهد داشت. وقتی مردم واقعاً در مورد یک نامزد هیجان‌زده نمی‌شوند یا به موضع سیاست کلی آنها برای کشور اعتقاد ندارند، اغلب به سادگی رای نمی‌دهند و پای صندوق های رای نمی آیند.
بنابراین، مهم نیست که چقدر رسانه‌ها و دولت‌های غربی انتخابات ریاست جمهوری روسیه را "شورایی" یا نامشروع توصیف می کنند، این موضوع با میلیون‌ها نفری در روسیه که واقعاً مجبور به رأی دادن نبودنددر تضاد است و این حداقل یک تأیید بالقوه قدرتمند از رهبری پوتین است.
پوتین مدت‌هاست که سعی می‌کند به غرب توضیح دهد که چگونه پیشنهادهای روسیه برای همکاری، تعامل، توقف خصومت‌ها و برقراری گفت‌وگوی جدید همیشه یا به راحتی رد شده یا به سادگی نادیده گرفته شده است.
انتخابات ریاست جمهوری روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
نظر برخی کارشناسان بین المللی در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه
به زبان ساده، روسیه به محض اینکه تمام منافع خود را که در تضاد با هژمونی آمریکاست از بین ببرد، می‌تواند به عضوی خوش‌آمد جامعه جهانی تبدیل شود و نقشی فعال و درگیر در امور جهانی ایفا کند و تا آن زمان، آمریکا همچنان بر نقش بسیار منفی روسیه پافشاری می کند و انتظار دارد سایر کشورها نیز از این سیاست الگوبرداری کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала