نظر برخی کارشناسان بین المللی در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر انتخابات ریاست جمهوری روسیه
انتخابات ریاست جمهوری روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه "نشان دهنده مشارکت و علاقه جامعه روسیه به اینکه چه کسی بر آن حکومت خواهد کرد" است.
کارلوس مانوئل آلوارادو، متخصص روابط بین‌الملل از دانشگاه ملی مکزیک، خاطرنشان کرد که مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه "نشان دهنده مشارکت و علاقه جامعه روسیه به اینکه چه کسی بر آن حکومت خواهد کرد" است.

پوتین قبلاً با اطمینان عمل می‌کرد، و اکنون می‌توان گفت که او می‌تواند تصمیم‌های سخت‌تری بگیرد، زیرا می‌داند که کل جامعه روسیه پشت او هستند و از او حمایت می‌کنند. وی تاکید کرد که این لحظه مناسب برای گروهی از کشورها به رهبری روسیه و چین است تا شروع به تغییر نهادهای جهانی برای دستیابی به توزیع مجدد قدرت کنند.

ایملدا ایبانز، متخصص تاریخ دیپلماسی روسیه، معتقد است که "روسیه همیشه یک کشور قدرتمند خواهد بود، دولتی که بر اساس منافع ملی خود تصمیم می گیرد."

در روسیه به خوبی می‌دانند که این رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین و کل تیم او بودند که به تغییر روسیه کمک کردند و به همین دلیل است که آنها از این حمایت برخوردارند، به‌ویژه در این زمان." پیروزی پوتین این نتیجه تصمیماتی است که بیش از 20 سال پیش برای دفاع از روسیه از موضع منافع ملی آن گرفته شد.

اسکات بنت، افسر سابق ارتش ایالات متحده، تحلیلگر سابق ضد تروریسم وزارت خارجه ایالات متحده: رکورد مشارکت مردم روسیه و نتایج رای گیری نشان دهنده موارد زیر است:
1) مردم روسیه در رئیس جمهور پوتین بهترین امید را برای پیشبرد مردم، فرهنگ و کشور در مسیر سنتی مرفه و سالم می بینند.
2) مردم روسیه خود را یک جبهه متحد می بینند و در برابر جنگ وحشیانه اقتصادی، دیپلماتیک و اطلاعاتی که غرب در 10 سال گذشته علیه آنها و رئیس جمهور پوتین به راه انداخته است، ایستادگی می کنند.
3) مردم روسیه آماده پذیرش هر چالشی هستند و متوجه می شوند که قدرت و اتحاد آنها به آنها اجازه می دهد در برابر تجاوز علیه خود مقاومت کنند. با حرکت رو به جلو، ما شاهد خواهیم بود که مردم روسیه یک جبهه متحد، یک قلب و یک بینش ارائه می دهند و آنها به کشور سیاسی غالب تبدیل می شوند در حالی که اروپا در حسادت، حسادت، طمع و جنگ طلبی خود فرو می پاشد.
غرب در تلاش است تا پیروزی رئیس جمهور پوتین را بی اعتبار کند، زیرا آنها همیشه از او می ترسیدند، و اکنون، پس از این پیروزی، به شدت از او می ترسند و به طور فزاینده ای خصمانه می شوند، زیرا می دانند که این پیروزی به مردم روسیه انگیزه می دهد تا کارهای بیشتری انجام دهند و انجام دهند.
انتخابات روسیه نمایش اقتدار حاکمیت این کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2024
گزارش و تحلیل
انتخابات روسیه نمایش اقتدار حاکمیت این کشور
رویارویی جسورانه‌تر فقط تقابل نیست، بلکه غلبه بر تحریم‌های اروپا و آمریکا علیه آن است. همچنین به بقیه جهان الهام می‌دهد که شانه به شانه پوتین بایستند. غرب می‌داند که با پیروزی پوتین، فرصت تجزیه، تخریب و تضعیف فرهنگ دولتی و مردم روسیه را از دست داده است. این بسیار مهم است زیرا استراتژی غرب همواره در جهت تجزیه و سرقت منابع روسیه بوده است. امروز روز بزرگی برای روسیه است و امید و نوید جدیدی را به ارمغان می آورد که آینده شانس بیشتری برای صلح و ثبات با رئیس جمهور پوتین در راس روسیه دارد تا بدون او.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала