اعتراف تکان دهنده ژنرال آلمانی در مورد ارتش روسیه

© AP Photo / Fabian BimmerЭкс-глава Военного комитета НАТО и бывший генеральный инспектор Бундесвера Харальд Куят
Экс-глава Военного комитета НАТО и бывший генеральный инспектор Бундесвера Харальд Куят - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2024
اشتراک
ژنرال آلمانی اعتراف کرد که هیچ سلاح غربی مانع از دستیابی روسیه به اهداف عملیات ویژه نظامی نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، هارالد کویات، ژنرال بازنشسته بوندس وهر آلمان، در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Die Weltwoche گفت که تسلیحات غربی، از جمله موشک‌های آلمانی تاروس، قادر به جلوگیری از دستیابی روسیه به اهداف عملیات ویژه نظامی نیستند.
وی خاطرنشان کرد: ما باید کاملاً شفاف باشیم: هیچ سلاح معجزه‌ آسایی وجود ندارد. هیچ سلاحی از جمله تاروس نمی تواند وضعیت میدان نبرد را به نفع اوکراین تغییر دهد تا روسیه در شرایط سختی قرار گیرد و نتواند به اهداف خود دست یابد.
 موشک کروز دوربرد تاروس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
درخواست انتقال تاروس به اوکراین از سوی بریتانیا
کویات تاکید کرد که لازم است از ارسال موشک های کروز تاروس به نیروهای مسلح اوکراین خودداری شود، زیرا برلین قادر به کنترل استفاده از آنها نخواهد بود. این ژنرال افزود: حمله به برخی از اهداف با این موشک ها منجر به یک فاجعه ملی برای آلمان خواهد شد.
وی در پایان گفت: امیدوارم صدراعظم بر تصمیم خود ثابت قدم بماند.
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه گفت که او ارسال سیستم های تسلیحاتی دوربرد به اوکراین را که استفاده از آنها مستلزم مشارکت پرسنل نظامی آلمان است، حتی اگر در خارج از اوکراین واقع شده باشند، مستثنی می کند. شولتز با وجود فشار مخالفان و حتی برخی از اعضای ائتلاف حاکم، بارها با ارسال موشک های کروز دوربرد تاروس به اوکراین مخالفت کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала