برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه سیاست‌های جنگ طلبانه ماکرون در پاریس + ویدئو

© Sputnik / Florence Gallez /  مراجعه به بانک تصاویر Участники акции протеста против законопроекта "О глобальной безопасности" на площади Республики в Париже
Участники акции протеста против законопроекта О глобальной безопасности на площади Республики в Париже - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2024
اشتراک
تظاهرات اعتراض آمیزی علیه حمایت فرانسه از درگیری در اوکراین و درخواست خروج فرانسه از ناتو در پاریس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، به فراخوان حزب راستگرای میهن پرستان، تظاهراتی "برای صلح" علیه سیاست‌های جنگ طلبانه ماکرون و حمایت فرانسه از درگیری در اوکراین و درخواست خروج فرانسه از ناتو برگزار شد.
چندین هزار نفر در پاریس در نزدیکی موزه لوور تجمع کردند. آنها فشفشه های رنگی را به رنگ پرچم فرانسه سوزاندند و سرود ملی فرانسه را خواندند.
سخنان مکرون در مورد اعزام احتمالی نیروها به اوکراین مورد انتقاد شدید تعدادی از شرکای ناتو از جمله آلمان و همچنین نیروهای سیاسی در فرانسه قرار گرفت. رهبران احزاب فرانسه ماکرون را متهم کردند که پاریس را به درگیری کشانده است و او را به خاطر عدم مشورت با پارلمان در این زمینه‌ها سرزنش کردند.
کرملین اعلام کرد که به سخنان ماکرون در مورد موضوع اعزام پرسنل نظامی به اوکراین در اروپا توجه کرده اند و موضع او در مورد تحمیل شکست استراتژیک به روسیه در اوکراین نیز برای مسکو کاملاً شناخته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала