- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پدافند هوایی روسیه پهپادهای اوکراینی را بر فراز استان های بلگورود و کورسک سرنگون کرد

© Sputnik / Press service of the Western Military District of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر پدافند هوایی روسیه پهپادهای اوکراینی را بر فراز استان های بلگورود و کورسک سرنگون کرد
پدافند هوایی روسیه پهپادهای اوکراینی را بر فراز استان های بلگورود و کورسک سرنگون کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2024
اشتراک
سامانه‌های پدافند هوایی طی شبانه‌روز اخیر 14 پهپاد اوکراینی را در بر فراز مناطق بلگورود و کورسک رهگیری و منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در اطلاعیه منتشره آمده است: "در طول شب گذشته، تلاش های رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی با استفاده از پهپادهای نوع هواپیما علیه اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه خنثی شد. سیستم های دفاع هوایی در حال انجام وظیفه 14 پهپاد را بر فراز استان بلگورود (11 پهپاد) و استان کورسک (3 پهپاد) رهگیری و منهدم کردند".
فرمانده کل ارتش اوکراین الکساندر سیرسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
فرمانده کل ارتش اوکراین وضعیت نیروهای مسلح کشور در میدان نبرد دشوار خواند
پیش از این ویاچسلاو گلادکوف فرماندار بلگورود در کانال تلگرامی خود نوشته بود که این استان توسط نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از پهپادهایی از نوع هواپیما مورد حمله قرار گرفت اما این حمله تلفات جانی نداشت.
اوکراین به طور مرتب مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کند و حملات با استفاده هواپیماهای بدون سرنشین و عملیات خرابکاری انجام می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала