در آمریکا درباره تهدیدی جدید برای تانک های آبرامز در اوکراین هشدار دادند

در آمریکا درباره تهدیدی جدید برای تانک های آبرامز در اوکراین هشدار دادند
در آمریکا درباره تهدیدی جدید برای تانک های آبرامز در اوکراین هشدار دادند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2024
اشتراک
دیوید آکس، ستون نویس نظامی فوربس نوشت: تانک ها و توپخانه روسیه مطمئناً خسارات بیشتری به تانک های آمریکایی آبرامز (M1 Abrams) در اوکراین وارد خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این کارشناس مطمئن است که مدرنیزه کردن ماشین های نظامی اوکراین به هیچ وجه آنها را از زرادخانه گسترده نیروهای مسلح روسیه نجات نخواهد داد.
این روزنامه نگار خاطرنشان کرد: "این مانع از اتفاقاتی که تقریباً به طور قطع در هفته ها و ماه های آینده رخ خواهد داد: <...> تلفات ناشی از مین، توپخانه و شاید حتی تانک های دیگر، نخواهد بود.
به گفته آکس، تانک جنگی اصلی آمریکایی در میدان نبرد به همان میزانی آسیب پذیر است که هر تجهیزات سنگین دیگری که در درگیری اوکراین دخیل است.
او به خوانندگان توصیه کرد: "وقت آن است که به آبرامز ویران شده و رها شده در اوکراین عادت کنیم.
Танк M1A3 Abrams армии США во время учений. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2024
گورستان تانک ها؛ آمریکا به انهدام تانک های "آبرامز" در اوکراین واکنش نشان داد
آبرامز تانک جنگی اصلی ایالات متحده است که تولید انبوه آن در سال 1980 آغاز شد. این تانک در خدمت ارتش آمریکا و سپاه تفنگداران دریایی و همچنین نیروهای مسلح مصر، استرالیا، مراکش و برخی از کشورهای خاورمیانه است. M1 Abrams یکی از سنگین ترین تانک ها است که وزن رزمی آن بیش از 62 تن است. مجهز به یک توپ 120 میلی متری است. این تانک دارای زره ​​قوی فقط در قسمت جلو، موتور قدرتمند با مصرف سوخت و تشعشع حرارتی بالا، بارگیری دستی توپ به جای بارگیری خودکار، موتور اضافی آسیب پذیر و قیمت بالا است.
ایالات متحده قول داده بود 31 تانک آبرامز را به کی یف تحویل دهد و رسانه ها از آغاز تحویل آنها در سپتامبر سال گذشته خبر دادند. در همان زمان، همانطور که وال استریت ژورنال نوشت، مقامات اوکراینی اعتراف کردند که ظاهرشدن این تانک ها در نیروهای مسلح اوکراین نمی تواند وضعیت را در جبهه تغییر دهد.
پیش از این وزارت دفاع روسیه از انهدام سه تانک آبرامز در منطقه عملیات ویژه خبر داده بود. یکی از آنها با استفاده از پهپادهای کامیکادزه روسی "اوپیر" منهدم شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала