پوتین: مذاکرات باید به یک گفتگوی جدی با تضمین های امنیتی تبدیل شود + ویدئو

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Интервью Владимира Путина гендиректору "Россия сегодня" Дмитрию Киселеву
Интервью Владимира Путина гендиректору Россия сегодня Дмитрию Киселеву - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2024
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد، مذاکرات توقفی برای تسلیح مجدد کی یف نیست، بلکه یک گفتگوی جدی با تضمین امنیت روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، در مصاحبه با دمیتری کیسیلوف رئیس خبرگزاری راسیا سیودنیا گفت : "آیا ما آماده مذاکره هستیم؟ بله، ما آماده هستیم، اما فقط آماده مذاکره هستیم، نه بر اساس برخی خواسته ها پس از مصرف داروهای روانگردان، بلکه بر اساس واقعیت هایی که به قول آنها در چنین مواردی در زمین ایجاد شده است."
"
رئیس جمهور روسیه افزود: "با این حال، ما آماده گفتگوی جدی هستیم و می خواهیم همه درگیری ها و به ویژه این درگیری را از راه های مسالمت آمیز حل کنیم. اما ما باید خودمان به وضوح درک کنیم که این توقفی نیست که دشمن بخواهد برای تسلیح مجدد انجام دهد، بلکه این یک گفتگوی جدی با تضمین های امنیتی برای روسیه است."
رئیس‌جمهور روسیه افزود که روسیه گزینه‌های مختلف مورد بحث را می‌داند و "اقدامات متقابل" برای متقائد شدن در مورد فرا رسیدن زمان مذاکره را می داند.
ولادیمیر پوتین اضافه کرد: "ما می خواهیم، ​​یک بار دیگر تکرار می کنم، همه اختلافات، و این اختلاف، این درگیری را از راه های مسالمت آمیز حل کنیم. و ما برای این موضوع آماده هستیم. ما به دنبال این موضوع هستیم. اما این باید یک گفتگوی جدی باشد که امنیت طرف مقابل را نیز تضمین کند. در این مورد، ما در درجه اول به امنیت روسیه علاقه مند هستیم و بر اساس این موضوع پیش خواهیم رفت."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала