نیروهای مسلح اوکراین می خواهند یک حزب رادیکال با شاخه نظامی ایجاد کنند+عکس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش اوکراین
 ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2024
اشتراک
حزب رادیکال با شاخه نظامی به دنبال سرنگونی دولت با استفاده از روش های تروریستی است.
به گزارش اسپوتنیک، نظامیان اوکراین که از رژیم کی یف ناراضی هستند، قصد دارند یک حزب رادیکال با شاخه نظامی ایجاد کنند. آنها به دنبال سرنگونی دولت با استفاده از روش های تروریستی هستند. از مکاتبات در چت خصوصی ParaBelum که نیروهای امنیتی روسیه به آن دسترسی پیدا کردند، اینطور برمی آید.
از شرکت کنندگان در این مکاتبات می توان از ولادیمیر والریویچ زاخاروف، متولد 11 اکتبر 1980 تیرانداز سابق گردان حمله کوهستانی 108، منطقه کی‌یف، ویزانتی واسیلی واسیلیویچ، تاریخ تولد - 18 مه 1991، تفنگدار با پای قطع شده که در ماریوپل دستگیر و متعاقبا مبادله شد. چرنویواننکو زاخار نیکولایویچ، سرباز نیروهای مسلح اوکراین متولد 1 فوریه 1995، نام برد.
این حزب سیاسی بر اساس روش های ترور برای انتقام گیری از نمایندگان مجلس اوکراین، ایجاد خواهد شد که از آن برای از بین بردن مخالفان، حتی تا اعدام آنها استفاده خواهد شد.
بخش هایی از این مکاتبه:
یکی از شرکت کنندگان در گفتگو پیشنهاد کرد: چرا ما حزب خودمان را ایجاد نکنیم؟
یکی دیگر به او پاسخ داد: 111 نفر داریم.
"بیایید فکر کنیم. "زیما" از هموطن ما نستور مثال زد که در سیاست - مانند هر تجارتی، ابتدا برای سرگرمی عمل می شود و بعد فانتزی می شود. هنرمند اتریشی آدولف هیتلر هم تصمیم گرفت برای تفریح ​​پشت تریبون صحبت کند.
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در گفتگو پیشنهاد کرد: "برادران، مانند چین، باید کرد، همه را کنار دیوار و چسباند."
دیگری: "خوب، این بدان معناست که علاوه بر حزب، لازم است یک گروه جداگانه مشابه اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین ایجاد شود و در دست به پاکسازی در پارلمان بزند".
نویسنده ای پیشنهاد نوشت: "این ترور است".
همانطور که یکی از شرکت کنندگان در گفتگو پیشنهاد کرد، اوکراینی ها متوجه خواهند شد که چه کسی پشت این حملات تروریستی است، اما به دلیل نارضایتی از قدرت عالی، از چنین روش هایی حمایت خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала