غرب از یک مشکل غیرمنتظره در خط مقدم اوکراین خبر داد

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские солдаты во время военных учений в Украине
Украинские солдаты во время военных учений в Украине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2024
اشتراک
رسانه: غرب سیستم دفاعی کی یف در امتداد خط مقدم را ناکارآمد تشخیص داد.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال به نقل از مقامات غربی و سربازان اوکراینی خبر داد که تلاش های اوکراین برای ایجاد استحکامات دفاعی در امتداد خط مقدم به نتایج قابل توجهی منجر نشده است.
پیشتر نیویورک تایمز با استناد به تصاویر شرکت ماهواره ای آمریکایی Planet Labs گزارش داد که استحکامات دفاعی اوکراین در غرب آودیوکا ضعیف است و این امر به موفقیت ارتش روسیه کمک می کند.
این نشریه نوشت: این کمپین نتایج قابل توجهی به همراه نداشته است و عدم پیشرفت اوکراین به دلیل تشدید حملات روسیه به مشکلی برای اوکراین تبدیل شده است.
منطقه آودیوکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آزادی شهرک لاستوچکینو در جهت آودیوکا توسط نیروهای مسلح روسیه
به گفته نیکولای بلسکوف، محقق مؤسسه ملی مطالعات استراتژیک اوکراین، که نظر او توسط این نشریه استناد شده است، نیروهای روسی اکنون در موقعیت مناسبی قرار دارند و در حال ایجاد زمینه برای یک حمله جدی در نیمه دوم سال هستند.
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала