- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آزادی شهرک لاستوچکینو در جهت آودیوکا توسط نیروهای مسلح روسیه

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر منطقه آودیوکا
منطقه آودیوکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: پیشروی نیروهای روسیه در منطقه آودیوکا ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیکف وزارت دفاع روسیه در خلاصه ای از پیشرفت عملیات ویژه گزارش داد که نیروهای روسیه روستای لاستوچکینو را در جهت آودیوفسکی آزاد کردند.
در این سند آمده است: "یگان‌های گروه مرکزی از نیروها روستای لاستوکینو را آزاد کردند و به بهبود وضعیت در خط مقدم ادامه دادند.
ارتش روسیه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات پیاده نظام 144، پیاده موتوری 59، تیپ 23 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در مناطقی در جمهوری خلق دونتسک شکست داد».
دشمن 410 پرسنل نظامی، یک تانک، سه خودروی رزمی پیاده، چهار خودروی زرهی زرهی، 20 خودرو و یک دستگاه هویتزر«دی-30» را از دست داد.
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2024
رسانه: زمان پایان عملیات نظامی روسیه در دستان پوتین است
در جهت آودیوفسکی، نیروهای مسلح اوکراین تا 410 پرسنل نظامی را در یک روز از دست داده است، 6 ضد حمله توسط سربازان طوفان اوکراین دفع شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای روسیه در جهت دونتسک مواضع مهمتری را تصرف کردند، سه حمله را دفع کردند، نیروهای مسلح اوکراین بیش از 420 سرباز نظامی را از دست دادند.
در جهت کوپیانسکی 9 حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شده است، کی یف تا 145 نظامی، یک تانک، یک سیستم «ام 777»، 2 اسلحه خودکششی «گووزدیکا را از دست داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала