تهدید حمله به پل کریمه پس از مکالمه تلفنی افسران آلمانی توسط کی یف

© Sputnik / Alexandr Polegenko /  مراجعه به بانک تصاویر نصب خط راه آهن روی پل کریمه +فیلم
نصب خط راه آهن  روی پل کریمه +فیلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2024
اشتراک
رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین مدت کوتاهی پس از پخش فایل صوتی مکالمه افسران آلمانی روسیه را تهدید به حمله به پل کریمه کرد.
ایگور کیماکوفسکی، مشاور دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک به اسپوتنیک گفت که کریل بودانوف، رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین، مدت کوتاهی پس از مذاکرات افسران بوندس وهر آلمان در مورد احتمال وقوع چنین حملاتی و سفر به اوکراین، روسیه را تهدید به حمله به پل کریمه کرد.
وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2024
مسکو: برلین باید پیرامون مکالمه افسران آلمانی توضیح دهد
روز جمعه، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای "روسیا سیوودنیا" و کانال تلویزیونی "آر تی"، گفت که او یک فایل صوتی به دست آورده است که در آن افسران عالی رتبه بوندس وهر آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند. به گفته او، در این مکالمه 40 دقیقه‌ای، افسران بوندس وهر از ارتش آمریکا و بریتانیا نام می‌برند و "به طور اتفاقی بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری دخالت داشته‌اند". دیرتر، سیمونیان متن این گفتگو را منتشر کرد که بر اساس آن چهار نماینده ارشد بوندس وهر از جمله رئیس بخش عملیات و تمرین نیروی هوایی در گفتگو شرکت کردند، آنها در مورد ارسال موشک‌های تاروس به اوکراین و حمله به اوکراین به پل کریمه صحبت کردند.
دیرتر سیمونیان متن گفتگو و سپس خود فایل صوتی را منتشر کرد. در این گفتگو، گریف، رئیس بخش عملیات و تمرینات فرماندهی نیروی هوایی آلمان ، گرهارتز، بازرس نیروی هوایی آلمان و فنسک و فراشتدته، کارمندان مرکز عملیات هوایی فرماندهی فضایی ارتش آلمان حضور داشتند. این گفتگو در 19 فوریه انجام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала