پنتاگون: تحقیقات پیرامون تخلفات ارسال تسلیحات به کی یف در حال انجام است

© Photo / IRNAپنتاگون
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2024
اشتراک
پنتاگون در حال انجام تحقیقاتی پیرامون تخلفات ارسال تسلیحات به کی یف است.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت استورچ، بازرس کل پنتاگون گفت که وزارت دفاع ایالات متحده ده ها تحقیقات جنایی در مورد بی نظمی در فروش تسلیحات به اوکراین، از جمله تقلب در خرید، جایگزینی محصول، سرقت، کلاهبرداری و فساد انجام می دهد.
استورچ در یک جلسه توجیهی پیرامون تحقیقات در مورد تخلفات در ارائه کمک های نظامی آمریکا به اوکراین گفت: تقلب در خرید، جایگزینی محصول، سرقت، تقلب یا فساد، و سوء استفاده مشاهده می شود.
به گفته بازرس کل پنتاگون، وزارت دفاع ایالات متحده بیش از 50 تحقیقات جنایی را در مورد این تخلفات آغاز کرده است. وی همچنین تصریح کرد که برخی از تحقیقات در مورد پیمانکاران این سازمان در حال انجام است. وی تاکید کرد با توجه به ابعاد وسیع تسلیحات ارسال شده، میزان تحقیقات می تواند افزایش یابد.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2023
پوتین از ارسال تسلیحات اوکراین به خاورمیانه خبر داد
پیشتر روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала