افشاگری رسانه بریتانیایی در مورد پناهندگان اوکراینی

© AP Photo / Pawel KuczynskiУкраинские беженцы во время остановки в Варшаве по пути в Великобританию
Украинские беженцы во время остановки в Варшаве по пути в Великобританию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2024
اشتراک
رسانه: 15 هزار پناهنده اوکراینی در بریتانیا بی خانمان شدند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه بریتانیایی تلگراف خبر داد که حدود 15 هزار پناهنده اوکراینی در بریتانیا بی خانمان شده اند.
در مقاله این نشریه آمده است: طبق اطلاعات رسمی، از ژوئن 2022، حداقل یک نفر از هر چهارده پناهنده اوکراینی پس از قطع یا پایان رابطه با خانواده های اسپانسر، بی خانمان شده اند.
روزنامه‌نگاران خاطرنشان کردند که از دویست هزار پناهنده اوکراینی، حداقل پانزده هزار نفر در خیابان‌ها ماندند. آنها خاطرنشان کردند که بریتانیا در حال حاضر با کمبود مزمن مسکن برای پناهجویان مواجه است و شهروندان بریتانیایی مجبور نیستند آنها را به طور نامحدود در خانه های خود نگه دارند.
پرچم اسپانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2023
هزاران پناهنده اوکراینی در اسپانیا هرگز کمک مالی دریافت نکردند
در اواسط دسامبر، دولت بریتانیا گزارش داد که بریتانیا حدود 250 هزار ویزا برای پناهندگان اوکراینی صادر کرده است، در حالی که تا 11 دسامبر، 195 هزار دارنده ویزای بریتانیا از اوکراین قبلا وارد بریتانیا شده اند و تقریبا 30.5 هزار نفر اجازه های اقامت مدت دار دریافت کرده اند.
بریتانیا صدور ویزا برای اوکراینی‌ها را پس از عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین تسهیل کرده است. ویزای خانوادگی برای پناهندگان اوکراینی رایگان است و برای سه سال صادر می شود و به آنها اجازه می دهد در این کشور زندگی کنند، کار کنند، تحصیل کنند و دسترسی به بودجه دولتی را فراهم کنند. افرادی می توانند چنین مدارکی را دریافت کنند که اقوامی در بریتانیا دارند. طرح حمایت مالی به پناهندگان اجازه می دهد تا به سراغ افرادی بروند که مایل به میزبانی آنها در خانه هایشان هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала