اتحادیه اروپا فهرست سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه را منتشر کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر اتحادیه اروپا فهرست سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه را منتشر کرد
اتحادیه اروپا فهرست سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه را منتشر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2024
اشتراک
بر اساس بیانیه شورای اتحادیه اروپا که امروز جمعه منتشر شد، سیزدهمین بسته جدید تحریم‌های ضدروسی اتحادیه اروپا شامل 194 شخص حقیقی و حقوقی است و به این ترتیب تعداد کل افراد تحریم شده از مرز دو هزار نفر گذشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است:" شورا تصمیم گرفت اقدامات محدودکننده ای را علیه 106 شخص و 88 شخص حقوقی دیگر اعمال کند... در مجموع، اقدامات محدودکننده اتحادیه اروپا در مورد اقداماتی که تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین را تضعیف یا تهدید می کند در حال حاضر برای بیش از 2000 شخص حقیقی و حقوقی اعمال می شود. "
خاطرنشان می شود که 27 سازمان به اتهام گویا کمک به مجتمع صنایع نظامی فدراسیون روسیه تحریم شدند.
پیتر سیارتو وزیر امور خارجه مجارستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2024
مجارستان بسته جدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه را وتو نمی کند
در دنباله اطلاعیه خاطرنشان می شود: " شورا 27 سازمان جدید را به فهرست کسانی اضافه کرده است که مستقیماً از مجتمع صنایع نظامی روسیه در جنگ تجاوزکارانه آن علیه اوکراین حمایت می کنند. آنها مشمول محدودیت های صادراتی شدیدتر در مورد کالاها و فناوری های دو منظوره و همچنین کالاها و فناوری‌هایی خواهند بود که می‌توانند به تکامل تکنولوژیک بخش دفاعی و امنیتی روسیه کمک کنند."
برخی از موسسات تحریم شده در کشورهای ثالث: هند، سریلانکا، چین، صربستان، قزاقستان، تایلند و ترکیه قرار دارند. توضیح داده می شود که آنها "در دور زدن محدودیت های تجاری دست دارند."
شورای اتحادیه اروپا سیزدهمین بسته تحریمی را بطور نهایی تصویب کرد. آنها بعد از انتشار در مجله رسمی اتحادیه اروپا لازم الاجرا خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала