کارلسون فاش کرد که بوریس جانسون برای مصاحبه چقدر پول خواسته است

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون، مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2024
اشتراک
روزنامه‌نگار آمریکایی در مصاحبه با Blaze گفت که بوریس جانسون، نخست‌وزیر سابق بریتانیا از او درخواست یک میلیون دلار برای مصاحبه در توضیح موضع خود در مورد درگیری در اوکراین کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون، جانسون را مردی خواند که در سال 2022 "از طرف دولت ایالات متحده با دستان خود" توافقات صلح روسیه و اوکراین را پاره کرد و در نتیجه "مسئول مرگ صدها هزار نفر است."
این روزنامه نگار گفت که پس از آن که این سیاستمدار بازنشسته وی را برای مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، "ابزار کرملین" خواند، درخواستی را برای جانسون ارسال کرد. به گفته روزنامه نگار آمریکایی ابتدا درخواست وی رد شد اما بعد شرایط مالی را مطرح کردند.
کارلسون گفت: "بالاخره یکی از مشاورانش نزد من آمد و گفت: او با تو صحبت خواهد کرد، اما هزینه آن یک میلیون دلار است. او یک میلیون دلار آمریکا، طلا یا بیت کوین می خواهد. همین دیروز دو روز پیش این اتفاق افتاد."
پوتین در مصاحبه با تاکر کارلسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
تأثیر گفتگوی پوتین با تاکر کارلسون در دنیای آنگلوساکسون
کارلسون اضافه کرد: "من به تازگی با ولادیمیر پوتین مصاحبه کردم. من از پوتین دفاع نمی کنم، اما پوتین از من یک میلیون دلار درخواست نکرد. بنابراین شما به من می گویید که بوریس جانسون مردی بسیار لغزنده تر و زننده تر از ولادیمیر پوتین است، که درست است".
کارلسون در مورد کمک اضافی 60 میلیارد دلاری به اوکراین که در واشنگتن بحث می شود صحبت کرد. او گفت که این مقدار کمک اجازه شکست روسیه را نمی دهد و نشان دهنده یک عملیات پولشویی است که افراد زیادی در آن شرکت دارند.
او گفت: "ااگر از جنگ سود می برید، پس باید در این مورد با خدا معامله کنید، زیرا واقعاً غیر اخلاقی است، در واقع بسیار بسیار اشتباه است. بسیاری از جمله بوریس جانسون."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала