نخست وزیر مجارستان: تغییر رهبری اتحادیه اروپا لازم است

© AP Photo / Denes ErdosПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан выступил на ежегодной международной пресс-конференции в Будапеште, Венгрия
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан выступил на ежегодной международной пресс-конференции в Будапеште, Венгрия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2024
اشتراک
ویکتور اوربان خواستار تغییر در رهبری اتحادیه اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان گفت که سیاست رهبری اتحادیه اروپا بسیار دور از منافع اروپایی‌های عادی است، تغییراتی در بروکسل مورد نیاز است، مجارستان، در دوران ریاست خود بر اتحادیه اروپا، قرار است "عظمت را دوباره به اروپا بازگرداند."
اوربان طی سخنرانی در مورد برنامه های سال 2024 گفت: بدون سخن اضافی، بروکسل اروپایی ها را به حال خود رها کرد؛ هرگز چنین شکافی بین سیاست های بروکسل و منافع و اراده اروپایی ها وجود نداشته است. به همین دلیل است که تغییر در بروکسل لازم است.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2023
مجارستان دوباره کمک مالی 50 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به اوکراین را مسدود کرد
به گفته وی، این به خودی خود اتفاق نخواهد افتاد، فقط به زور، "لازم است بروکسل را اشغال کنیم" تا "در نهایت در میان ساکنان بروکسل چند اروپایی پیدا کنیم".
اوربان با استفاده از تغییر شعار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، "عظمت را دوباره به آمریکا بازمی گردانیم"، گفت: "مجارستان در حال آماده شدن برای به عهده گرفتن ریاست اتحادیه اروپا است. عظمت را دوباره به اروپا باز می گردانیم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала