- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پدافند هوایی روسیه حملات پهپادی اوکراین به چند منطقه کشور را دفع کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پدافند هوایی روسیه
پدافند هوایی روسیه   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2024
اشتراک
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه در مجموع 12 پهپاد را در آسمان استان های کالوگا و بریانسک منهدم نموده و همچنین دو پهپاد را در نزدیکی شهر وارونژ سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات منطقه ای در روسیه این خبر را اعلام کردند.
ولادیسلاو شاپسا استاندار کالوگا صبح شنبه از انهدام چهار فروند پهپاد نیروهای مسلح اوکراین در این منطقه خبر داد.
حدود 40 دقیقه پس از این پیام، رئیس این منطقه بار دیگر در کانال تلگرامی از دفع حملات پهپادهای اوکراینی توسط پدافند هوایی روسیه نوشت.
وی تصریح کرد: علاوه بر چهار پهپاد که امشب منهدم شد، صبح یک پهپاد دیگر در منطقه لیودینوو منهدم شد و دو پهپاد در منطقه کوزلسکی منهدم شد.
Военнослужащий полка Центрального военного округа на Краснолиманском направлении спецоперации - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه در طی یک هفته 30 حمله گروهی به مواضع اوکراین انجام داد
به گفته شاپشی، این حادثه تلفات جانی نداشت و خسارتی نیز ثبت نشده است.
همزمان الکساندر بوگوماز استاندار بریانسک از انهدام پنج پهپاد تهاجمی در آسمان این منطقه خبر داد.
وی در کانال تلگرام خود نوشت:" تلاش تروریست های اوکراینی برای انجام حمله با استفاده از پهپاد متوقف شد. پنج پهپاد از نوع هواپیما بر فراز مناطق پوگارسکی، کلینتسفسکی و بریانسک توسط نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع روسیه منهدم شدند. هیچگونه تلفات جانی یا خسارت ببار نیامد . سرویس های اورژانس در محل کار می کنند. با تشکر از واحدهای پدافند هوایی ما!"
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند و حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала